پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۸۰۷
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶
براساس دستور رئیس جمهور و تأکید رئیس قوه قضاییه مبنی بر تعیین تکلیف کالا‌های موجود در انبار‌های اموال تملیکی در این هفته موجودی کالا‌ها در انبار‌های سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تهیه و تعیین تکلیف می‌شود.
شعار سال: مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به رسوب ۹۸۱ خودرو خارجی وارداتی در بندر بوشهر گفت: با دستور ویژه رئیس قوه قضائیه، پرونده این خودرو‌ها در دادگاه انقلاب اسلامی تهران در حال رسیدگی است و تعیین تکلیف می‌شود.

عبدالمجید اجتهادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به تعیین تکلیف کالا‌ها در انبار‌های اموال تملیکی اظهار داشت: براساس دستور رئیس جمهور و تأکید رئیس قوه قضاییه مبنی بر تعیین تکلیف کالا‌های موجود در انبار‌های اموال تملیکی در این هفته موجودی کالا‌ها در انبار‌های سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تهیه و تعیین تکلیف می‌شود.

وی با بیان اینکه در این لیست که تهیه می‌شود وضعیت کالا‌های متروکه و قاچاق مشخص می‌شود، تصریح کرد: تا پایان فروردین با مشخص شدن وضعیت موجودی کالا‌ها در انبار‌های متروکه، این انبار‌ها برای فعالیت واردات و صادرات در اختیار اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر قرار داده می‌شود.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان اینکه باتأکید رئیس جمهور و رئیس قوه قضاییه هم‌افزایی و همگرایی ملی در خصوص تعیین تکلیف کالا‌ها در سازمان اموال تملیکی شکل گرفته است گفت: تا پیش از عید نوروز ۵۴ درصد از انبار‌های این سازمان از کالا‌ها تخلیه و در برخی از استان‌ها تجمیع انبار صورت گرفته است.

اجتهادی با اشاره به رسوب ۹۸۱ خودرو خارجی وارداتی در بندر بوشهر تصریح کرد: مشکل این خودرو‌ها مربوط به چند سال گذشته است که برای بنادر و دریانوردی، گمرک و سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی مشکلاتی به‌وجود آورده است.

وی اضافه کرد: با دستور ویژه رئیس قوه قضاییه، پرونده خودرو‌های رسوبی بوشهر، در دادگاه انقلاب اسلامی تهران در حال رسیدگی است و تعیین تکلیف می‌شود.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور بیان کرد: با صدور رأی قطعی برای کالا‌ها، باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شود.

اجتهادی ابراز امیدواری کرد تا ماه خرداد موجودی کالا‌ها در انبار‌های اموال تملیکی استان بوشهر به حداقل برسد.

وی همچنین در مورد مزایده‌های فروش هم گفت: مزایده کالا با راه‌های بهتر و با شفاف‌سازی، به‌صورت حراج الکترونیک و از طریق بورس کالا امسال دنبال می‌شود.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی کشور خاطر نشان کرد: در سال گذشته بیش از ۲ هزار پرونده در سازمان اموال تملیکی بوشهر تعیین تکلیف و از حجم کالا‌های رسوبی کاهش یافت.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصرایران، تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۸۳۲۳۵۹، www.asriran.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین