پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۵۱۱
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵
ناکارآمدی این سازمان آنقدر بالا گرفت که دستور مستقیم روسای دو قوه را فراهم نمود. واقعا تا الان با چه مدیریتی و به چه شیوه‌ای این سازمان راهبری می‌شد؟ چطور از بیت المال حقوق گرفتید و در خصوص حلال و شرعی بودن دریافتی‌ها فکر نکردید؟ چقدر از مردم گرسنه بودند و ناراحت، چون امثال شما‌ها در راس مدیریت آنهم بشکلی ناکارآمد بودید؟ باورتان می‌شود که گزارش صورت مالی این سازمان نشان دهنده زیان انباشته نزدیک به ۱۸/۶ میلیارد تومان بوده باشد؟

شعار سال:سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی برای نگهداری از اموال تملیکی در سال گذشته بیش از ۵۷ میلیارد تومان هزینه کرده است.
 
 براساس صورت مالی منتهی به پایان سال ۱۳۹۹؛ سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی برای نگهداری از اموال تملیکی در سال گذشته بیش از ۵۷ میلیارد تومان هزینه کرده است.
 
گزارش صورت مالی نشان می‌دهد زیان انباشته این نهاد دولتی در سال گذشته نزدیک به ۱۸/۶ میلیارد تومان بوده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری نود اقتصادی ، تاریخ انتشار:  9 بهمن1400، کدخبر: 2146315، www.90eghtesadi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین