پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۳۰۱
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
برای دزدی کوچک‌ترین چیز‌ها، شاهد ورود پلیس هستیم، چطور باید پذیرفت که سرقت کامپیوتر، ضبط و زاپاس خودرو‌های وارداتی در گمرک و بنادر، می‌تواند توجیه پذیر باشد؟ مگر این سازمان‌ها حراست ندارد؟ مگر بخش حقوقی برای تشکیل پرونده سرقت ندارند؟ آیا باید دست روی دست گذاشت و اهمال ارگان‌های دولتی را توجیه کرد؟ با قید فوریت از روسای سازمان بنادر و گمرک جمهوری اسلامی ایران، توضیح می‌خواهیم.

شعار سال: مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی توضیحاتی را درمورد سرقت از خودرو‌های وارداتی ارائه کرد.

عبدالمجید اجتهادی با اشاره به سرقت قطعات خودرو‌های وارداتی که در گمرک و بنادر قرار دارد، اظهار کرد: این خودرو‌ها در انبار‌هایی قرار دارد که در زیرمجموعه سازمان اموال تملیکی نیستند. این خودرو‌ها در منطقه آزاد انزلی هستند و وضعیت آن‌ها قابل رویت است.

وی به این سوال که کدام تجهیزات خودرو‌ها به سرقت رفته است، پاسخ داد: در مدت زمانی که خودرو در محوطه پارکینگ منطقه بوده است برخی قطعات را خارج کرده‌اند. این قطعات شامل زاپاس، ضبط صوت و کامپوتر خودرو می‌شود و خودرو‌ها با این وضع به ما داده شد.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی بر این نکته تاکید کرد که اگر خودرو‌ها زودتر تعیین تکلیف می‌شدند و شرایط عرضه یا استرداد فراهم می‌شد، شاهد این زیان‌ها نبودیم.

بر اساس این گزارش، برخی واردکنندگان چندی پیش از این موضوع خبر دادند که قطعات خودرو‌های وارداتی که در گمرک و بنادر قرار دارند به سرقت رفته است و این موضوع توسط مسئولان هم تایید شد.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری آفتاب، تاریخ انتشار:۲۰ شهریور ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۱۳۹۸۷۱، www.tabnak.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین