پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۱۵۶۷
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: تصاویر منتشر شده از خودرو‌های فرسوده در انبار اموال تملیکی بندرعباس مربوط به ۷۰ اتوموبیلی است که به صورت مستهلک به کشور قاچاق شده اند و همچنین با توجه به حجم موتور بالای ۲۵۰۰ سی سی بر اساس مقررات امکان تردد و شماره گذاری ندارند.
شعار سال: مجتبی قهرمانی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: تصاویر منتشر شده از خودرو‌های فرسوده در انبار اموال تملیکی بندرعباس مربوط به ۷۰ اتوموبیلی است که به صورت مستهلک به کشور قاچاق شده اند و همچنین با توجه به حجم موتور بالای ۲۵۰۰ سی سی بر اساس مقررات امکان تردد و شماره گذاری ندارند.
 
تعداد بازدید : 25


قهرمانی با اشاره به اینکه خودرو‌های مذکور به وسیله قایق توسط قاچاقچیان از طریق دریا به کشور وارد شده اند، تصریح کرد: فرسودگی این خودرو‌ها ناشی از دسته دوم بودن و مستهلک شدن آن‌ها در کشور‌های مبدأ است.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع ۲۸۰ خودروی خارجی موجود در انبار اموال تملیکی بندرعباس ۲۱۰ خودرو کاملاً سالم و نو هستند که از یک شرکت به اتهام قاچاق توقیف شده اند و با توجه به رأی مرجع قضایی ضمن تعیین تکلیف در حال تحویل به خریداران هستند.

قهرمانی افزود:، اما ۷۰ خودروی دیگر که تصاویر آن‌ها طی روز‌های اخیر منتشر شده، خودرو‌های خارجی فرسوده‌ای هستند که به همین شکل و برای استفاده از لوازم یدکی آن‌ها به کشور قاچاق شده اند و به علت غیر قابل استفاده بودن با توجه به فرسودگی زیاد و حجم موتور بالای ۲۵۰۰ سی سی قابلیت مزایده و فروش ندارند.

رئیس کل دادگستری تأکید کرد: در ماه‌های اخیر صد‌ها دستگاه خودرو سواری و ماشین آلات راهسازی و میلیارد‌ها تومان انواع کالا در سازمان اموال تملیکی استان هرمزگان تعیین تکلیف شده است.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:۴ مرداد ۱۴۰۱، کدخبر:۵۵۴۷۶۱۰، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین