پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۸۸۰
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹
در حالی که شایعاتی چند از تغییر مدیرعامل تاصیکو به گوش می‌رسد، شاهد امضا تفاهم نامه میان هلدینگ صدر تامین و هلدینگ معدنی غدیر هستیم. به منظور روشنگری افکار عمومی، درخواست روشنگری توسط مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی را داریم.

  شعار سال: تفاهم نامه همکاری مشترک میان هلدینگ صدر تامین و هلدینگ معدنی غدیر با هدف اجرای پروزه های ارزشمند و اقتصادی در مسیر تحقق شعار سال امضا شد.

 تفاهم نامه همکاری مشترک میان شرکت سرمایه گذاری صدرتامین و شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر با حضور غلام رضا سلیمانی، سید ابوتراب فاضل مدیران عامل این ۲ شرکت و معاونین و مدیران تاصیکو و غدیر امضا شد.
 
هدف از امضای این تفاهم نامه بهره مندی از پتانسیل های موجود هر ۲ مجموعه و تعریف پروژه های ارزشمند و اقتصادی در مسیر تحقق شعار سال " تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها" با ایجاد هم افزایی در حوزه های فنی، تخصصی، تامین بلند مدت مواد اولیه و ایجاد ارزش افزوده برای هر ۲ هلدینگ است.
 
براساس مندرجات، موضع های اصلی این تفاهم نامه شامل همکاری های مشترک در حوزه اکتشاف، استخراج و فرآوری مواد معدنی با تمرکز بر آهن، مس و طلا، احداث کارخانه تولید ورق های الکتریکی، سیلیکونی و آلیاژی ویژه، مشارکت در احداث کارخانه اسید فسفریک و مشارکت در انجام پروژه های دانش بنیان مطابق با استراتژی های ۲ مجموعه است.
 
به گزارش روابط عمومی تاصیکو، شرکت سرمایه گذاری صدرتامین وابسته به شرکت سرمایه گذاری شستا است و پیشتر تفاهم نامه های همکاری با دیگر دستگاه ها در راستای توسعه و کسب ارزش افزوده برای ذینفعان و سهام داران به امضا رسانده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی صدای یورس ، تاریخ انتشار:  19 دی 1400، کدخبر: ،www.sedayebourse.ir،444573

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین