پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۲۶۴
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
پیرو حاشیه‌های ایجاد شده در تاصیکو و تحولات جدید در دولت سیزدهم؛ حسین هاشمی به عنوان سرپرست جدید هلدینگ صدر تامین (تاصیکو) معرفی و از زحمات غلامرضا سلیمانی مدیرعامل سابق تاصیکو تقدیر شد. به اعتقاد برخی از منتقدین، تاصیکو در دوره سلیمانی با در پیش گیری سیاست‌های دوری از فضای رسانه‌ای (در مقابل حضور گسترده و همه گیر)، نوعی سایه امن فعالیتی را دنباله گیری می‌نمود. امیدواریم که ارتباط موثر و فعال با رسانه در دوره هاشمی بشکل جدی تری دنباله گیری شود.
شعار سال: در این مراسم که با حضور مصطفی زه‌تابیان قائم مقام مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شستا، معاونین شستا و اعضای هیئت مدیره صدر تامین برگزار شد مصطفی زه‌تابیان، بومی سازی را از اولویت‌های کار در تاصیکو و شرکت‌های تابعه دانست و افزود: با ایجاد هسته دانشی، جذب نخبگان و فعالیت‌های این چنینی با نگاه ملی در شرکت‌های تابعه و ایجاد پروژه‌های جدید در حوزه‌های معدنی و فلزی می‌توانیم پیشران اقتصاد کشور باشیم.

قائم مقام مدیرعامل شستا استفاده از ظرفیت معادن را یکی از کلید‌های اصلی برای دست‌یابی به آینده امید بخش خواند و اظهار داشت: نقش معدن و صنایع معدنی در اقتصاد کشور می‌تواند در تامین اهداف توسعه پایدار ایران نیز کمک نماید.

زه‌تابیان افزود: با برنامه‌ریزی دقیق و مدون می‌توان در راستای قطع وابستگی به درآمد‌های نفتی و شکل‌گیری اقتصادی متکی بر توان داخلی و مقاومت در برابر هر گونه آسیب درونی یا بیرونی، به اقتصاد مقاومتی با بخش معدن و سایر منابع راهبردی و مادر کشور همچون صنعت فولاد و مس وتوجه ویژه داشته باشیم.

حسین هاشمی که دانش‌آموخته دکتری مهندسی صنایع و سیستم از دانشگاه تربیت مدرس است و سوابقی، چون عضو هیئت مدیره تاصیکو، معاونت صنایع و انرژی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت، عضویت اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی تهران را در کارنامه فعالیت‌های خود دارد.

شستا رسانه بیان کرد: در پایان این مراسم حسین هاشمی به عنوان سرپرست جدید هلدینگ صدر تامین معرفی و از زحمات غلامرضا سلیمانی مدیرعامل سابق تاصیکو تقدیر شد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت صدای بورس ، تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰، کد خبر:۴۴۶۴۵۴، www.sedayebourse.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین