پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۲۵
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
نماینده دایم عربستان در سازمان ملل مدعی شد که ایران، روسیه و حزب‌الله باعث ناآرامی در سوریه شده‌اند.
شعار سال: به نقل از سایت خبری «تریکات»، المعلمی نماینده دایم عربستان در سازمان ملل، با اشاره به شرایط دشوار شهر حلب به دلیل کشتار و مهاجرت ساکنان این شهر، مدعی شد که نیروهای دولتی سوریه و ایران و روسیه و حزب‌الله باعث ویرانی شهرهای سوریه می‌شوند.

شعار سال: غلامحسین دهقانی، سفیر و معاون نمایندگی کشورمان در سازمان ملل متحد طی سخنانی در کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل در هنگام بررسی قطعنامه عربستان در مورد وضعیت حقوق بشر در سوریه ضمن اشاره به یکی از بندهای قطعنامه پیشنهادی عربستان که به سپاه پاسداران، نیروی قدس سپاه و حزب الله می‌پردازد گفت: دقیقا کسانی هدف قرار داده شده که درسوریه به مبارزه با داعش و جبهه النصره (جبهه فتح الشام) و ایادی آنها مشغول می باشند.
وی افزود: چنین متنی مرز بین تروریست ها و کسانی را که قهرمانانه با آنها مبارزه می‌کنند از میان می برد. دو نیروی ایرانی که در این قطعنامه به آنها اشاره شده بخشی از نیروهای نظامی مسلح جمهوری اسلامی ایران هستند که براساس درخواست رسمی دولت سوریه و منحصرا جهت مشاوره در این کشور مستقر می باشند و در برابر تروریست ها در سوریه می جنگند.

دهقانی بند مذکور در این قطعنامه را یک نوع انتقام گیری از کسانی دانست که تاکنون موثرترین قوا در برابر تروریسم و ​​افراط گرایی خشونت آمیز بوده‌اند. نیرویی که اگر مبارزه قاطع آنها علیه تروریسم نبود، امروز بخش‌های بزرگتری از خاورمیانه تحت پرچم سیاه داعش قرار داشتند.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 26 آبان 1395، کد مطلب: 95082618400، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پرطرفدارترین