پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۹۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴
خودرو در جهان بعنوان کالای مصرفی محسوب می‌شود. قیمت‌ها در حراجی را هم ملاحظه کنید، از ۲۰۰ میلیون تومان تا ۷۵۰ میلیون تومان. چطور این خودرو در کشور ما با دلار ۲۹ تا ۳۰ هزار تومان، چند میلیاردی قیمت می‌خورد؟ کجای مسیر را کج می‌رویم؟ پیامد‌ها و تاوان این کج روی‌ها را چه کسانی می‌دهند؟ انتقام بینانسلی چطور اتفاق خواهد افتاد؟ بهتر است، امروز بیشتر متوجه رفتارمان باشیم.
شعار سال: خودرو در جهان بعنوان کالای مصرفی محسوب می‌شود. قیمت‌ها در حراجی را هم ملاحظه کنید، از ۲۰۰ میلیون تومان تا ۷۵۰ میلیون تومان. چطور این خودرو در کشور ما با دلار ۲۹ تا ۳۰ هزار تومان، چند میلیاردی قیمت می‌خورد؟ کجای مسیر را کج می‌رویم؟ پیامد‌ها و تاوان این کج روی‌ها را چه کسانی می‌دهند؟ انتقام بینانسلی چطور اتفاق خواهد افتاد؟ بهتر است، امروز بیشتر متوجه رفتارمان باشیم.
این کلیپ از مزایده خودرو‌های پورشه در آمریکا با قیمت ناچیز را اصلا پخش نکنید! ممکن است خدای ناکرده به دست مدیران ایران خودرو و سایپا برسد و دلخور شوند!
تعداد بازدید : 150

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
0
0
تانباشد چوب رقابت فرمان نبرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین