پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۷۱
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۹
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به فضل الهی و تلاش و مجاهدت تمام دست‌اندرکاران امر، در هیچ یک از نقاط مرزی کشورمان نه در جنوب، نه در غرب، نه در شمال‌غرب و نه در جنوب‌شرق هیچ مشکل و یا مورد امنیتی نداشته‌ایم.

شعار سال: سردار حسین سلامی در جریان بازدید از مرز شلمچه که روز ۲۶ آبان ماه انجام شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط مرز شلمچه در ایام اربعین اظهار کرد: هر چه در مرزها دیدیم همه عشق و محبت به اهل بیت بود. در شلمچه همگان اعم از نیروی انتظامی، پایانه مرزی، فرمانداری، سپاه، ارتش و غیره با اعتقاد و باور عمیق خود هر آنچه در اختیار داشته‌اند و در حد بضاعتشان برای ارایه بهترین خدمات به زائران حتی آنانی که از سایر کشورها به اینجا می‌آیند، به کار گرفته‌اند.

وی افزود: آنچه اینجا موج می‌زند آن است که عشق حسینی مرزهای جغرافیایی میان کشوهای مسلمان را کنار گذاشته و همه را یک‌دل و یک هدف کرده و همه در یک جاده در حرکت هستند و این نوید بزرگی است برای یک وحدت عمیق و عاشقانه برای جهان اسلام و مهر و شور حسینی به وجود آورنده این وحدت است.

سلامی تصریح کرد: به حمد خداوند همه چیز در مرز شلمچه خوب است. ازدحام خاصی وجود ندارد، گردش کارها خیلی منظم و خوب پیش می‌رود و چیزی که دیدیم در چهره زائران رضایتمندی بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در بخش تشریفات اداری نیز همه مسئولان تلاش خود را در حد ممکن و حتی بیش از طاقت انجام داده‌اند.

سلامی افزود: برای بازگشت زائران به کشور نیز تمامی پیش‌بینی‌های لازم از هر حیث اعم از حمل و نقل، اسکان موقت و تامین اتوبوس‌ها برای جابه‌جایی فراهم شده تا رودخانه خروشان بی‌انتهای انسان‌های عاشق بتوانند راحت زیارت کنند و به سلامتی برگردند.

وی اظهار کرد: این همایش عظیم و شور و معرفت حسینی در عالم و تاریخ بی‌سابقه است و هر سال هم به برکت محبت و عشق به امام حسین(ع)، حجم زائران این همایش عظیم افزایش می‌یابد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، تاریخ انتشار 26 آبان 95 ، کد مطلب: 95082618874: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین