پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۴۶
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از اجرای طرح ویژه ترافیکی اربعین در استان خوزستان خبرداد و گفت: این طرح مرزهای با همکاری همه دستگاه های مرتبط با محوریت پلیس راهور در جاده های خوزستان به ویژه در محورهای شلمچه و چزابه به اجرا در آمده است.

شعارسال: سردار "تقی مهری" در بازدید از مرز زمینی شلمچه با اشاره به زیر ساخت های این پایانه، گفت: پایانه مرزی شلمچه از نظر زیر ساخت در وضعیت مطلوبی قرار دارد و دارای پارکینگ ها و پایانه های مسافر بری مناسب برای زائران است.

وی با اشاره به سه برابر شدن تردد خودرو ها در مرز شلمچه نسبت به مدت مشابه سال قبل، افزود: این افزایش تردد نشان از تقاضای بالای سفر به عتبات عالیات در مراسم عظیم اربعین حسینی(ع) دارد که می طلبد پلیس راهور و دستگاه های مرتبط برنامه ریزی دقیق تری را در این خصوص برای سال های آینده پیش بینی کنند.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به راه های منتهی به مرز شلمچه، گفت: خوشبختانه این مرز از مسیر های زمینی، دریایی، ریلی و هوایی آمادگی لازم را برای انتقال زائران دارد .

وی، وضعیت ترافیکی مسیر های منتهی به مرز شلمچه را مطلوب اعلام و خاطرنشان کرد: پلیس راهور ناجا با همکاری با دیگر دستگاه های خدمات رسان بصورت شبانه روز در خدمت زائران است.

رئیس پلیس راهورناجا ضمن تقدیر از نحوه خدمت رسانی مطلوب پلیس به زائران حسینی(ع)، گفت: هم اکنون زائران در مرزهای های خوزستان به خصوص شلمچه با سهولت تردد می کنند.

رئیس پلیس راهور ناجا از زائران خواست با برنامه ریزی دقیق، سفر زیارتی خود را در رفت و برگشت مدیریت کنند.

سردار مهری در پایان به رانندگان توصیه کرد: با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی خودرو های خود را از لحاظ معاینه فنی، سیستم روشنایی و ... مجهز و از سلامت کامل وسیله نقلیه خود برای سفر مطمئن شوند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 23آبان1395، کدخبر: 428529: www.ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین