پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۴۸
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸
بابلی با بیان اینکه هیچ بیمارستان صحرائی به جز بیمارستان های ارتش درمرز چذابه مستقر نیست، گفت: بیمارستان های صحرائی ارتش در مرز چذابه دارای اتاق عمل، بستری، آی سی یو و نقاهت است.

شعارسال: امیر سرتیپ شهنام بابلی با اشاره به خدمات ارتش به زائران اربعین حسینی گفت: بیمارستان صحرائی با تجهیزات کامل و با حضور متخصصین ارتوپدی، بیهوشی، زنان و دندانپزشکی در مرز چذابه ایجاد کرده ایم.

رئیس اداره بهداشت و درمان ارتش با بیان اینکه در این بیمارستانها متخصصین داخلی، عفونی، جراحی، طب، اورژانس و مامایی حضور دارند، اظهار داشت: این تشکیلات از 26 آبان مستقر شده اند و تا 7 آذر در مرز چذابه خدمت رسانی خواهند کرد.

وی با اشاره به بازدیدی که روز گذشته از این بیمارستان صحرائی داشت، افزود: تا ظهر دیروز 180 نفر از خدمت رسانی نیروهای ارتش در بیمارستان چذابه استفاده کردند.

امیر بابلی با اشاره به بیمارستان صحرایی ارتش در مرز مهران تصریح کرد: طبق آمار تا ظهر دیروز 640 نفر هم از این خدمت رسانی در مرز مهران استفاده کردند.

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش با تأکید بر اینکه در مرز چذابه هیچ بیمارستانی به جز ارتش نیست، بیان داشت: اگر چه اورژانس کشوری، دانشگاه های علوم پزشکی و جاهای دیگر هم آمده اند ولی بیمارستان در آن منطقه نیست و تنها بیمارستانی که آنجا دارای اتاق عمل ، آی سی یو، بستری و نقاهت است بیمارستان ارتش است.

خدمت رسانی رایگان نیروهای ارتشی در مرزهای مهران و چذابه/ بیماران رایگان درمان می شوند

وی افزود: در مرز مهران یک اورژانس درجه یک به اضافه اتاق عمل صحرائی آورده ایم که عملیات نجات بخش شامل جراح متخصص ، اورژانس، بیهوشی و داخلی هم انجام می شود.

بابلی هزینه دارویی برای هر مرکز را تاکنون 50 میلیون تومان عنوان و تأکید کرد: پزشکان حاضر در این مراکز جهت خدماتی که انجام می دهند هیچ پولی نمی گیرند و کار آنها فی سبیل الله است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کلیه پزشکان حاضر، پزشکان خود ارتش هستند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری میزان ، تاریخ انتشار خبر 27 آبان 1395، کدمطلب: 245778 ،www.mizanonline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین