پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۲۲
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به تراکم بیش از حد جمعیت در پایانه مرزی مهران از زائران خواست برای شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین به مرزهای چزابه و شلمچه مراجعه کنند.

شعارسال: سردار محسن فتحی زاده گفت: در چند روز گذشته ازدحام جمعیت در پایانه مرزی مهران تشدید شده و تراکم زائران به اوج خود رسیده است.

وی با اشاره به اینکه ترافیک نیمه سنگین در محور ایلام مهران وجود دارد از زائران خواست دیگر مرزهای خروجی به سمت عتبات عالیات را برای سفر خود انتخاب کنند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا تأکید کرد : به دلیل تراکم بیش از حد جمعیت در خروجی مهران و ترافیک منتهی به شهر مهران زائران تا اطلاع ثانوی به مرز مراجعه نکنند و از مرزهای شلمچه و چزابه تردد کنند.

سردار فتحی زاده گفت: در ۱۴ روز گذشته تعداد ۶۵۴ هزار و ۷۵۷ نفر از پایانه مرزی مهران تردد داشته اند.

وی با اشاره به اینکه طی روزهای اخیر تعداد قابل توجهی بدون گذرنامه و ویزا به مرز مهران مراجعه کرده بودند، گفت: مجبور شدیم که این افراد را با هماهنگی مرجع قضائی دستگیر و به شهرهایشان بازگردانیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار خبر 25 آبان 1395، کدمطلب: 3825045 ،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین