پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۳۰۸
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
فرمانده‌ نیروی انتظامی گفت: مرز زمینی شلمچه برای تردد زائران غیرایرانی در نظر گرفته‌ شده و توصیه اکید ما به زائران غیرایرانی این است که حتماً از مرز زمینی شلمچه به زیارت اربعین حسینی(ع) عزیمت کنند.

شعار سال:

سردار حسین اشتری در حاشیه بررسی امنیتی و انتظامی مرز بین‌المللی شلمچه و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازدیدی از مرز شلمچه داشتیم، خوشبختانه زیرساخت‌های خوبی ایجاد شده و کمبودهای سال گذشته با همت مسئولان برطرف شده است.

وی افزود: در طول مسیر شلمچه مردم خوزستان با استقرار موکب‌ها مشغول خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) هستند، مرز زمینی شلمچه برای تردد زائران غیرایرانی در نظر گرفته‌ شده است و توصیه اکید ما به زائران غیرایرانی این است که حتماً از مرز زمینی شلمچه به زیارت اربعین حسینی عزیمت کنند.

فرمانده نیروی انتظامی عنوان کرد: آمادگی لازم برای پذیرش زائران غیرایرانی در این مرز وجود دارد؛ سالن مستقلی برای این افراد در نظر گرفته شده و می‌توانند با سهولت از این مرز تردد کنند.

وی گفت: همکاران ما در بخش‌های مختلف نیروی انتظامی به‌صورت شبانه‌روزی خدمتگزار زائران عزیز هستند، امنیت راه‌ها و مرزها بسیار خوب است اما از نظر ترافیک راه‌ها باید رانندگان عزیز به تذکرات پلیس توجه کنند.

سردار اشتری با اشاره به راه‌اندازی سیستم مانیتورینگ در مرز بین‌المللی شلمچه بیان کرد: سیستم مانیتورینگ برای پایش تصویری پایانه‌ها و مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی توسط نیروی انتظامی راه‌اندازی شده است، اگر جایی خلأ وجود داشته باشد و یا نیاز به اعزام نیرو باشد اقدامات لازم از طریق مرکز فرماندهی و کنترل انجام می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 13آبان1395، کدخبر: 1230267: www. tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین