پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۸۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
جناب اژه‌ای در صدور احکام خلاف بین شرع دو حالت وجود دارد، یا قاضی سواد و تجربه تخصصی لازم را ندارد و یا قاضی بی طرفانه قضاوت نکرده است که خود می‌تواند دلایل بسیار داشته باشد! در هر دو صورت این وضعیت حاصل ضعف قوه قضائیه است و جای بسیار خرسندی است که ریاست قوه قضائیه به دور از شومن بازی، به این موضوعات ریشه‌ای ورود می‌کند.
شعار سال: جناب اژه‌ای عزیز، باورتان می‌شود که یک خبر را ۱۰ خبرگزاری و پایگاه خبری رسمی منتشر کرده باشند و یک سایت خبری، منتشر کننده یازدهم باشد (باز نشر) و شاکی خصوصی تنها و تنها بر علیه پایگاه یازدهم شکایت کرده و قاضی بدون توجه به شرایط و حتی ارکان سه گانه اثبات وقوع جرم، فقط و فقط رسانه یازدهم را محکوم کرده باشد (اسناد این رسانه همکار، نزد ما موجود است).

باورتان می‌شود که دادگاه انقلاب به شکایت ستاد اجرایی فرمان امام بعد از ۴۰ سال و خرید و فروش چهار باره یک باب منزل (دو سند تک برگ در دو معامله آخر)، حکم به مصادره صادر کرده باشند؟ گویا سازمان ثبت اسناد و املاک و استعلام بدون مشکل بند "ز" خواب تشریف داشتند. اسناد نزد ما موجود است.

باورتان می‌شود سازمان بازرسی کل کشور، توان لازم برای پاسخگوی جامع و مانع به وظایف قانونی خود را نداشته و بسیاری از مشکلات، فساد‌ها، دادگاه‌ها و احکام آن، ناشی از ضعف این سازمان باشد؟ آمادگی ارایه گزارش خدمت شما، داریم.

باورتان می‌شود که یک اداره ثبت در تهران بتواند ممانعت از تحقق حقوق افراد کند و با هزار حیله و حقه و اهمال و مانع تراشی و دروغ، پرونده‌ها را به تعویق بیندازد (با انگیزه نسبتا معلوم)؟ اسناد برای ارایه، نزد رسانه ما موجود است......

آقای اژه‌ای عزیز، در گام دوم انقلاب و برای حفظ انقلاب باید انقلابی‌تر ورود کنید. باید ریشه ای‌تر به اصلاح قوه قضائیه بپردازید. می‌دانید چرا ما از شما انتظار خاص داریم؟ فقط و فقط به دلیل اینکه ساختار اداری را می‌شناسید. ساختار امنیتی را می‌شناسید. با اصول و اسلوب انقلاب آشنایی کامل دارید. بدون تعارف، یکی از علل ضعف مسبوق به سابقه قوه قضاییه در گذشته، کم اطلاعی روسای قوه از قوانین و ساختار‌ها و نظامات اداری بود.
جوانان انقلابی و گام دومی‌ها، امید زیادی به اصلاحات ساختاری شما بسته اند.
تعداد بازدید : 6

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
0
1
یعنی رسیدگی می کنند؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین