پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۱۵
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
نماینده مردم قروه ودهگلان درجمع مردم در مسجد جامع دهگلان گفت: افراد تصنعی با نوشتن طومار می خواهند جلو انتقال آب ازسد ژاوه به سد سورال را بگیرند.
شعارسال: علی محمد مردای در جمع مردم دهگلان اظهار داشت: آب سد ژاوه که قرار است به سد سورال شهرستان دهگلان انتقال یابد تا بحال به دهگلان و قروه اختصاص داده نشده وعده ای افراد تصنعی با نوشتن طومار ساختگی می خواهند با مطرح کردن اینکه انتقال آب از کانال سبب آسب رساندن به محیط زیست می شود جلو آن را بگیرند.

وی افزود: از آب سد آزاد که به سد قوچ انتقال داده می شود تنها 2 هزارهکتار زمین بوسیله این سد زیر کشت می رود در حالیکه 2 هزار هکتار تنها مال یکی از روستاهای دهگلان است و می خواهند آب سد قوچم را به بیجار و زنجان منتقل کنند درحالیکه زمین دهگلان چهار برابر زمین بیجاروزنجان حاصل خیزتراست.

مرادی گفت: من به عنوان خدمتگزار مردم دو شهرستان از حق آنان دفاع خواهم کرد ونمی گذارم آب دهگلان به جاهای دیگر منتقل شود.

نماینده مردم دهگلان وقروه درادامه گفت: با وجود گندم فراوان در دو شهرستان با وزیر کشاورزی حرف زدم که هیئت 3 نفره برای حل مشکل گندم کردستان وارد استان شدند و مجوز روزانه حمل 10 هزار تن گندم از کردستان به خارج از استان صادر کردند.

مرادی درمورد بهای گندم کشاورزان گفت: با وزیر کشاروزی درکمیسیون کشاورزی بهای گندم کشاورزان کردستان را مطرح نمودم که وزیر درجواب گفتند اعتبار برای کردستان 13هزار میلیارد تومان درنظر گرفته شده که 5 هزار میلیارد پرداخت شده وقول داد که 8 هزار میلیارد تخصیص اعتبار شود و پول کشاورزان پرداخت شود.

مرادی با اشاره به مشکل فضای سبز 172 واحد مسکونی دهگلان گفت: با مدیر کل راه وشهر سازی وفرماندار مشکل را حل نموده است.

وی با اشاره به زمین تملک شده برای رفتگران شهرداری گفت: از سال 86 این زمین تملک شده وکسی نتوانسته آن را تفکیک کند وکسی هم به این قشر زحمت کش جامعه توجه نکرده است من پیگیر این زمین هستم تا این افراد زحمت کش جامعه نیز صاحب مسکن شوند و با مدیر کل ومعاون استاندار حرف زدم تا مشکل آنان رفع شود.

وی افزود: برای ایجاد اشتغال دراستا نبا یک سرمایه دار تبریزی حرف زدم واو رابه استان آوردم تا زمینه اشتغال جوانان نیز با سرمایه این افراد سرمایه دار فراهم را کنم.

وی با اشاره به کشتار گاه قروه که مدیر کل میخواست آن را پلمپ کند و100 نفر را بیکار نماید با درخواست کارگران ودرخواست از مدیر دامپزشکی قول داد تا کشتار گاه بهداشتی شود وکارگران نیز درآنجا مشغول کار خود باشند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دهگلان شیدا، تاریخ انتشار: شنبه 9 مرداد 1395، کدخبر: 836، www.dehgolansheyda.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین