پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۴
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی ضمن تشریح جزئیات پلمپ تالار فیروزه بیرجند، گفت: عدم رعایت شئونات اسلامی باعث پلمپ تالار فیروزه شده است.

شعار سال: سرهنگ "سید محمد رضا سرفرازی " گفت : اتحادیه صنف پوشاک درخواست یکی از پوشاك فروشان شهرستان بيرجند از پلیس امنیت عمومی خراسان جنوبی جهت برگزاري نمايشگاه تبليغاتي لباس‌های زمستانی مردانه (توليد داخل ) با برند ايراني براي فروش به ساير پوشاك فروشان سطح اين شهرستان درخواست مجوز کرد.

وی گفت : پس از بازديد و رؤیت كليه لباس‌ها توسط بازرسان اتحاديه پوشاك و تائيد ايراني بودن و متعارف بودن لباس‌ها با فرهنگ ايراني و جامعه اسلامي ،مجوز برگزاري نمايشگاه در تالار فيروزه با رعايت كليه موازين و شئونات اسلامي و حرمت ايام عزاداري اهل بيت (ع) و اخذ تعهدات لازم در تاریخ 22 آبان ماه از ساعت شش عصر الي 8 شب صادر شد .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد : با اجرای مراسم متأسفانه مجري برنامه که تعهد کرده بود در جلسه آهنگی پخش نشود در اواخر جلسه آهنگی بي كلام پخش کرد که زمينه همراهي و کف زدن ميهمانان حاضر در برنامه را فراهم کرد که این موضوع باعث رنجش و ابراز نارضايتي از سوي برخی از حاضران در نمایشگاه شد .

سرفرازی گفت: با مراجعه مأموران پلیس امنیت عمومی برای کنترل مراسم پس از مشاهده وضعیت نامناسب جلسه بلافاصله به مدیر تالار تذکرات لازم ابلاغ شد و از ادامه مراسم جلوگیری بعمل آمد که مدیر تالار و برگزار کننده برنامه به پلیس امنیت عمومی فراخوانده شدند و پس از شنیدن اظهارات آنان به دلیل عدم رعایت شئونات اسلامی اخطاریه پلمپ 48 ساعته به آنان ابلاغ شد و نامبردگان پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند .

وی با اشاره به این که حضور ميهمانان با کارت دعوت قبلي بوده و اکثر آنها از خانواده پوشاک فروشان سطح شهر بوده‌اند اظهار کرد: در اين جلسه قسمت نشستن خواهران و برادران به صورت مجزا بوده و عده اي از آشنايان برگزار کنندگان جلسه به صورت خانوادگي در رديف جلو حضور داشته‌اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: پس از برگزاری مراسم تعدادی از سایت های اینترنتی مطالبی تحت عنوان برگزاری شوی لباس دانشجویی مختلط در دانشگاه بیرجند + تصاویر منتشر کردند که طی بازبینی بعمل آمده توسط کارشناسان پلیس امنیت عمومی بیشتر عکس‌ها و مطالب درج شده در سایت های مذکور غیر واقعی و مربوط به برنامه نبوده است و نمایشگاه برگزار شده فاقد هرگونه رقص‌، پايکوبي بوده است و هيچ گونه پوشاک زنانه‌اي در اين برنامه به نمايش گذاشته نشده است.

گفتنی است تالار فيروزه در ورودي درب اصلي دانشگاه بيرجند واقع شده و جزو املاک دانشگاه بيرجند است و درب مجزايي به بيرون جهت تردد و مراسمات مختلف دارد .

اداره این تالار بصورت اجاره اي (17 ساله)به بخش خصوصي واگذار شده و امورات مديريتي و رياستي اين تالار را شخصي وابسته به صنف اغذيه و چلوکباب برعهده دارد و این تالار هيچ ارتباطي از لحاظ مديريتي به دانشگاه بيرجند ندارد.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت خبرگزاری ايسنا، تاریخ انتشار: 29 آبان 1394، کد مطلب: 948-11314-5:www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین