پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۰۶۲۵
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۲
کارگر مدیر کل امور موزه‌های کشور، به ارائه توضیحاتی درباره دلایل برگزاری نمایشگاه لباس در کاخ نیاوران پرداخت.

شعار سال: محمدرضا کارگر مدیر کل امور موزه‌های کشور، در خصوص چرایی و چگونگی برگزاری نمایشگاه مد لباس در کاخ موزه نیاوران گفت: این نمایشگاه مد و لباس شکل بازاری ندارد و هیچ چیزی در آن فروش نمی‌رود. هدف ما از برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی صرفاً بیان خلاقیت‌ها در پوشاک ایرانی است.

وی افزود: با توجه به پیشینه هنری و تاریخی که در کشور ما وجود دارد، تلاش شده است تا در نمایشگاه مد و لباسی که در کاخ موزه نیاوران برگزار می‌شود، مدل‌های جدیدی به نمایش درآید که نشان از خلاقیت‌ هنرمند ایرانی دارد و جایگاه لباس ایرانی را در جامعه بالا می برد.

مدیر کل امور موزه‌های کشور خاطرنشان کرد: اساس قرارداد بر همین امر شکل گرفت؛ مدیریت کاخ موزه نیاوران موظف است بر شکل برگزاری نمایشگاه مد و لباس نظارت کند تا نمایشگاه در همین مسیر حرکت کند.

شایان ذکر است که در روز‌های اخیر نمایشگاه مد و لباسی در کاخ موزه نیاوران برگزار شد که به گمان برخی از صاحب نظران وجهه جمعه بازار به خود گرفته بود و برگزاری نمایشگاه‌هایی مانند آن در مجموعه فرهنگی هنری نیاوران، ممکن است به جنبه تاریخی کاخ موزه نیاوران صدمه بزند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان، تاریخ 20 تیر 97، کد مطلب: 6592392: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین