پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۳۵۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۷
دوره آموزشی موزه داری نوین ویژه مدیران و مسئولان موزه‌های کشور در بروجن برگزار شد.

شعارسال: دوره آموزشی موزه داری نوین با حضور ۷۰ نفر از مدیران و مسئولان موزه‌های استان‌های چهارمحال و بختیاری، اصفهان، بوشهر، خوزستان، فارس، کهگیلویه وبویراحمد، کرمان، لرستان، مرکزی، هرمزگان و یزد به مدت دو روز در بروجن برگزار شد.

مدیرکل امور موزه‌ها و اموال منقول فرهنگی تاریخی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: ارتقای کمی و کیفی فرهنگ موزه داری و حفظ هویت فرهنگی اشیا مورد نگهداشت در موزه‌ها و کاخ موزه‌ها از اهداف برگزاری این دوره آموزشی بود.

محمدرضا کارگر افزود: این چهارمین دوره آموزشی موزه داری نوین است که بعد از تهران، مشهد و تبریز، در بروجن برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در آن شیوه‌های جذب مخاطب به موزه‌ها را فرا می‌گیرند.

بروجن از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری می‌باشد که مرکز آن (شهر بروجن) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 11 شهریور 1397 ، کد خبر: 6653616، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
0
واقعا دوره های خوبیه و برای موزه داران هر شهر لازمه این دوره هارو بگذرونن.
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین