پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۵۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
کافی است رویداد شادی آفرینی برای کشور اتفاق بیفتد و شاهد باشیم که یک جمعیت ۱۰-۲۰ نفره، چطور می‌توانند با استقرار بر روی گلوگاه‌های معابر، باعث بندآمدن آمد و شد و ایجاد نارضایتی با وجود نیت خیرخواهانه و ایجاد شادمانی شوند. مثلا داریم ابراز خوشحالی جمعی می‌کنیم! مراسم ۲۲ بهمن و حضور ۴۳ عروس و داماد البرزی؟ انتخابات و حاشیه‌های آن و ده‌ها مراسم و مناسبت دیگر. سوال اینجاست که آیا زمان حاضر، زمان درک ضرورت برنامه ریزی علمی و حرفه‌ای برای برگزاری جشن‌ها، مناسبت های سیاسی و عبادی، مناسک مذهبی و مواردی همانند نیست؟ آیا قصد افزایش اثرگذاری با افزایش همگرایی‌های اجتماعی را نداریم؟ اندکی تامل با نظر داشت به منافع ملی لطفا.

شعار سال: کشور‌های مختلف برای افزایش میزان کنترل بر اجتماعات، اثربخش نمودن مراسم و استفاده‌های چند منظوره، کاهش تهدید‌های احتمالی و مواردی همانند، جشن‌ها و مراسم عبادی، سیاسی و حتی رویداد‌های خود را از حالت مثلا خود جوش سلیقه محور خارج کرده و مقید شدن به رعایت پروتکل‌های خاص را الزامی و اجباری نموده اند.

آیا زمان بازاندیشی در طراحی جشن‌های عبادی سیاسی نرسیده است؟

سوال اینجاست که چرا ما نباید برای افزایش اثرگذاری‌ها، ساماندهی به این مهم را در دستور کار قرار دهیم؟ بعنوان مثال به جذابیت نور افشانی شب ۲۱ بهمن ماه توجه کنید. در ساعت خاص و مکان‌هایی تعیین شده، توجه تمام شهروندان را جلب نموده و ضمن شادی آفرینی، سبب تقویت غرور ملی و پاسداشت ایام الله می‌شود. نصب پرچم بشکلی مناسب و منظم در معابر، نمونه دیگری از این فعالیت‌های مطلوب است. آیا نمی‌توان با برنامه ریزی اصناف را وارد میدان کرد (پذیرایی با شکلات تک دانه ای، تخفیف‌های خرید، قرعه کشی روزانه در ایام دهه فجر و قرعه کشی بزرگ در ۲۲ بهمن)، سازمان‌های دولتی (تسهیل واقعی و غیر نمایشی در امور اداری شهروندان در ۲۲ بهمن بجای خود مشغول سازی نمایشی در افتتاح پروژه‌ها، تکریم خاص ارباب رجوع در دهه فجر)، ترمیم ویژه خط کشی‌ها و تابلو‌های معابر توسط شهرداری‌ها و راهداری‌ها و ده داری‌ها، آیا نمی‌توان از طرح‌های نور افشانی شبانه استفاده کرد؟، آیا نمی‌توان مسابقات ورزشی هیجانی تدارک دید (چتربازی، موتور و ماشین و آفرود و.)، آیا نمی‌توان از رژه‌های اقتدار استفاده کرد و نمایش نیرو‌های مسلح (بدون نمایش سلاح جنگی)، نمایش‌های عروسکی با عروسک‌های بزرگ و جذاب و صد‌ها طرح و برنامه دیگر.

آیا زمان بازاندیشی در طراحی جشن‌های عبادی سیاسی نرسیده است؟

آیا زمان بازاندیشی در طراحی جشن‌های عبادی سیاسی نرسیده است؟

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
0
0
پیشنهادات خوبی هستن که واقعا میشه ازشون استفاده کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین