پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۲۹۰
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۸
رادیو ارتش رژیم صهیونیستی «گلگلتز» رسما در گزارشی ورود یک پرنده بدون سرنشین به فلسطین اشغالی را تأیید کرد. سخنگوی عربی ارتش صهیونیست گفته که گنبد آهنین فعال شده و با وجود استفاده از تمام وسیله‌های رهگیری (گنبد آهنین، جنگنده و بالگرد) نتوانسته پهپاد نفوذی از خاک لبنان را رهگیری کند و پهپاد به سلامت به این کشور بازگشته است. حزب‌الله لبنان هم در بیانیه‌ای این واقعیت را مورد تائید قرار داده است.
شعار سال: پس از ناکامی ارتش رژیم صهیونیستی در رهگیری یک پهپاد نفوذی به خاک فلسطین اشغالی، جنبش حزب‌الله لبنان بیانیه‌ای در این ارتباط صادر کرد.

حزب‌الله اعلام کرد: «مقاومت اسلامی امروز، جمعه، در تاریخ ۲۰۲۲/۰۲/۱۸ پهپاد "حسان" را به داخل خاک فلسطین اشغالی فرستاد. پهپاد حسان در منطقه هدف به مدت ۴۰ دقیقه در قالب یک مأ‌موریت جمع‌آوری اطلاعات گشت‌زنی کرد».

تعداد بازدید : 14
فرار پهپاد حزب الله، برای نیروی هوایی اسرائیل چقدر هزینه داشت؟

حزب‌الله لبنان ۲۹ بهمن ماه در یک عملیات موفقیت‌آمیز، پهپاد خود را به منظور جمع آوری اطلاعات، در حریم هوایی رژیم صهیونیستی به پرواز درآورد که با وجود همه تلاش‌های نیروی هوایی اسرائیل برای سرنگونی آن، پهپاد با موفقیت به آشیانه خود در لبنان بازگشت.

رسانه‌های اسرائیل این اتفاق را نه تنها یک شکست نظامی می‌دانند، بلکه آن را یک شکست اقتصادی قابل توجه معرفی می‌کندن و با بررسی هزینه مالی صرف شده توسط ارتش اسرائیل برای رهگیری ناموفق پهپاد حزب الله، از این شکست ابراز تاسف می‌کنند: «جت‌های جنگنده و هلیکوپتر‌ها معمولاً به صورت جفت بلند می‌شوند. هزینه یک ساعت پرواز F-۱۶ در نیروی هوایی آمریکا حدود ۲۲۰۰۰ دلار و هزینه پرواز هلیکوپتر آپاچی در ارتش ایالات متحده حدود ۴۰۰۰ دلار است. هزینه هر موشک رهگیری گنبد آهنین، حدود ۵۰۰۰۰ دلار است. اما قیمت پهپاد‌های حزب الله چقدر است؟ قیمت پهپاد حزب الله حداکثر چند هزار دلار است.»

 «در واقع باید بگوییم که نیروی هوایی اسرائیل، دیروز در جریان رهگیری ناموفق تنها یک پهپاد چند هزار دلاری، صد‌ها هزار شِکل را بر باد داد! (شِکل واحد پول رژیم صهیونیستی است)»

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین