پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۷۷۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶
گردن کشی آنهم در رینگ امنیتی تهران، جای سوال و، اما و اگر فراوان دارد. از قدیم مثلی بین خلاف کار‌ها رایج بود مبنی بر اینکه هر کجا خلاف کردی، تهران غلاف کن، پلیس تهران چوب تو آستینت می‌کند. حال خبرمی رسد که در رینگ امنیتی شهر تهران و در اتوبان غدیر، اقدام به تخریب خودرو‌های عبوری نموده و پلیس کاری انجام نمی‌دهد. از سردار رحیمی عزیز در این خصوص توضیح می‌خواهیم. آیا با گروه گردن کش مواجه هستیم یا یک مشت دله دزد نیازمند خود نشان دادن؟ با خرابکار امنیتی مواجه هستیم یا برنامه احمقانه محفلی برای پرت کردن حواس؟ خلاف کار حرفه‌ای هیچگاه چنین حماقت‌هایی را مرتکب نمی‌شود.
شعار سال: ساعاتی پیش ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن تعدادی از رانندگان خودرو‌های سنگین و سبک عبوری در بزرگراه غدیر از پرتاب سنگ به سمت خودرو‌های خود خبر داده و از این موضوع انتقاد کرده بودند؛ سنگ‌هایی که منجر به وارد شدن خسارت به برخی از خودرو‌ها نیز شده بود و هنوز معلوم نیست که هدف پرتاب کنندگان آن از این اقدام چه بوده است.
 
سنگ پرانی و ایجاد عدم امنیت برای خودرو‌های عبوری در اتوبان غدیر تهران

در همین راستا موضوع را از مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت پیگیری کردیم. بنابر اعلام این مرکز به محض اعلام گزارش این اقدام در شب گذشته، تیمی از ماموران پلیس پیشگیری و ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ رسیدگی به این موضوع را دستور کار خود قرار داده‌اند و در همان دقایق اولیه به سرنخ‌هایی از عاملان این اقدام دست یافته‌اند.

پلیس پایتخت با اعلام اینکه عاملان سنگ پرانی در بزرگراه غدیر مورد شناسایی قرار گرفته‌اند، اعلام کرد که «به زودی این افراد از سوی پلیس دستگیر خواهند شد و انگیزه و هدف آنان نیز اعلام می‌شود.»

بنابر گزارش اعلام شده به پلیس دست کم پنج دستگاه خودروی سبک و سنگین در پی سنگ پرانی در این بزرگراه، دچار خسارت ریالی شدند، اما خسارت جانی ناشی از این اقدام گزارش نشده است.

تعداد بازدید : 92


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر:۱۲۷۴۰۲، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
0
0
قصد و نیتشون از انجام این کار چی هست ؟ میخوان بگن ما هم هستیم؟!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
0
0
خدا رو شکر که کسی آسیب ندیده ولی با این اوضاع گرونی خسارت دیدن ماشین هم خودش معضلیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
0
0
گزارش کاملی داده شده . ممنون از زحمات رسانه ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین