پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۰۱۸۵
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶
اخیرا گروهی در کشور پیدا شده اند که بشکلی عامدانه دنبال سوژه بوده و با ایجاد درگیری‌های ساختگی، اقدام به شکار لحظه‌ها و ارسال آن برای فرصت طلبان برون مرزی می‌کنند. جماعتی کم اطلاع هم از کار خناس‌ها الگو برداری کورکورانه نموده و مزاحمت‌هایی چند را برای شهروندان (خصوصا شهروندان ارزشی)، رقم می‌زنند. در صورت مشاهده چنین مواردی، فورا با ۱۱۳ تماس بگیرید و ارایه گزارش کنید. مسلما شاهد قاطعیت برخوردی دستگاه‌های امنیتی و قضایی کشور با چنین مروجان نابهنجاری خواهید بود.
شعار سال: آخر کسی نیست که به جماعت مقلد و مخبر بیگانه بگوید که اگر واقعا قصد دفاع از خودت را داری، چرا به دستگاه قضا و پلیس فتا، متوسل نمی‌شوی؟ چرا شکایت نمی‌کنی؟ اصلا اگر احساس حقانیت می‌کنی، چرا در شبکه‌های داخلی، پخش تصویر نمی‌کنی؟

امثال مسی علینژاد، چه کاری جز سو استفاده از امثال تو انجام خواهند داد؟

جلوی روحانی را در اتوبان گرفته و با او برخورد نموده و فیلم برداری می‌کنند؟ جریان برخورد با فلان فرد ارزشی را مستند می‌کنند و هزاران مورد از این نابهنجاری‌ها را بشکلی عامدانه یا حتی از روی جهالت، هیجان، ترس و خشم، رقم می‌زنند.

وفق قانون، مبادرت به چنین کاری جرم است. در صورت تماس با سامانه ۱۱۳ وزارت اطلاعات، مسلما پیگیری‌های لازم صورت گرفته و برخورد‌های امنیتی - قضایی انجام خواهد شد.
تعداد بازدید : 13

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین