پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۷۷۸
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
بار‌ها و بار‌ها عنوان کردیم که دستفروشی تخلف بوده و دستفروش مجرم نیست. تذکر دادیم که عوامل شهرداری حق توقیف اموال و ابزار و کالا را ندارند. توضیح دادیم که اجرائیات شهرداری حتی در کنار پلیس هم حق درگیری و ضرب و شتم را ندارد. اما گویا این داستان سر دراز دارد. ده روز کاری به شهردار بهبهان فرصت ارایه توضیح، دلجویی و جبران ضرر و زیان وارده را می‌دهیم. در صورت تمایل دستفروش مضروب، برایش وکیل استخدام نموده و برعلیه شخص شهردار و عوامل ضرب و شتم پرونده کیفری باز خواهیم کرد. انتخاب با خود جناب شهردار. از شورای تامین استان و شخص استاندار هم انتظار ورود مستقیم و بررسی و پیگیری موضوع را داریم. حماقت را برخی از آقایان مرتکب می‌شوند، هزینه سو استفاده اش را نظام باید پرداخت کند؟ این چه سبک مدیریت سلیقه محوری است که توسط برخی از آقایان در پیش گرفته شده است؟
شعار سال: براساس گزارش دریافتی از شهروندان، یک دستفروش بهبهانی که به کار میوه‌فروشی سیار در این شهر مشغول است، توسط برخی از نیرو‌های شهرداری شهر بهبهان به طرز بسیار بدی مورد ضرب و شتم قرار گرفته و زخمی شده است. بر اساس شنیده‌ها، وی پس از فوت پدر، سرپرستی یک خانواده شش نفره را عهده دار شده و برای امرار معاش و کسب درآمد جهت تامین نیاز‌های خانواده اقدام به میوه‌فروشی سیار کرده است. گویا بر اساس درگیری پیش آمده با نیرو‌های اجرائیات شهرداری بهبهان، از ناحیه دست، پا و صورت زخمی شده و بینی او با ضربه مشت یکی از کارکنان شهرداری، شکسته است.

در ابتدا از شهرداری بهبهان درخواست تائید یا عدم تائید و ارایه توضیحات تکمیلی در این خصوص را داریم. در مرحله دوم و چنانچه روایت بیان شده و اخبار دریافتی مورد تائید باشد، ظرف ده روز انتظار دلجویی و جبران ضرر دستفروش مضروب شده و تضمین عدم تکرار و برخورد با خاطیان را داریم. چنانچه به این خواسته قانونی ترتیب اثر داده نشود، بشکل داوطلبانه و در صورت موافقت دستفروش مورد نظر، با راه اندازی یک کمپین ملی، اقدام به جمع آوری کمک و گرفتن وکیل و ورود به دعوی کیفری خواهیم شد.
توضیح از شهردار بهبهان با قید فوریت بابت ضرب و شتم دستفروش
مسلما جناب شهردار با توجه به شناختی که از این پایگاه خبری دارند، مسئله را جدی گرفته و اقدامات لازم در این خصوص را مبذول خواهند داشت. آخرین مورد مداخله مستقیم پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، پیگیری عزل فرماندار رفسنجان بر اساس توهینی بود که به یک خبرنگار نمود. بررسی و راست آزمایی موضوع توسط آن برادر عزیز نیز توسط گروه رسانه‌ای یکم، مورد پیشنهاد است.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین