پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۲۸۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۲
برخورد نامناسب ماموران سد معبر شهرداری رشت با دستفروشان هرازچندگاهی رسانه‌ای می‌شود. شهرداری رشت معمولا منکر برخورد بد با دستفروشان است و می‌گوید هدفش ساماندهی آن‌ها است. ضمن این که معتقدند برخی دستفروشان نیز با آن‌ها بد برخورد می‌کنند و البته دستفروشی برای بعضی پوششی برای کار‌های خلاف است.

شعار سال: در این میان گاهی رسانه ای شدن درگیری دستفروشان و ماموران سد معبر وجهه نامناسبی را در شهر ایجاد می کند که ظاهرا هیچ تدبیری در این زمینه دیده نشده است. گویی این ماموران فاقد آموزش لازم برای برخورد با دستفروشان هستند. آن هم وقتی پای زنان در میان باشد.
 
ویدئوی زیر از برخورد  نامناسب با یکی از دستفروشان حکایت دارد که در حاجی آباد رشت گرفته شده است. شنیده ها حاکی از آن است که این زن سرپرست خانواده ، دارای معلولیت جسمی و تحت پوشش بهزیستی است. آیا مدیران  شهرداری پاسخگوی چنین رفتارهای زننده ای خواهند بود و در مقابل خلاف سازان هم چنین جسارتی را شاهد هستیم؟

تعداد بازدید : 273



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری حکایت گیلان، تاریخ انتشار:  12 آبان1400، کدخبر: ،www.hekayatgilan.ir،6141

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Ghamoos
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
0
0
شدت افول انسانیت و شقاوت و ددمنشی....
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۵
0
0
فقط میتونم بگم مرگ بر آمریکا که میگید آدم خجالت از خودش میکشه بهتر هست بگیم مرگ بر خائنین ومرگ بر دشمنان داخلی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین