پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۸۹۹۴۵
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
رشوه و فساد را هیچ نفس سلیم و عقلی پذیرا نیست. حال اگر موضوع در جامعه مدعی ارزش ها هم اتفاق بیفتد، واویلا است. درد اصلی انجاست که جناب زاکانی بسیاری از این مشکلات را هم رد می کند و گردن گیرش ضعیف است. کسی که بعید بدانیم کمترین اطلاعی از کف جامعه داشته باشد، مدعی شهرداری بر کلان شهری بنام پایتخت است و مابقی داستان را تاریخ شفاف خواهد کرد. خیلی دوست داریم به اتفاق ایشان ، وضعیت 50 دستشویی سطح شهر را بررسی کنیم و نظرشان را جویا باشیم. دزدی و فساد و اهمال تا بی نهایت و ادعاهایی که سقف آسمان را سوراخ می کند و نظارتی که غائب است. قاعده قدیمی فساد ایتالیایی با سه محور فسار، فرصت و توجیه. وضعیت اخذ رشوه در سطح شهر را بشکل مستند در کلیپ زیر ببینید.

شعارسال: دوربین مخفی صداوسیما نشان می‌دهد که در مناطق مختلف تهران دستفروشان با پول‌دادنِ با واسطه به برخی ماموران شهرداری اجازه دستفروشی پیدا می‌کنند و اگر پول ندهند بساطشان جمع می‌شود.

رئیس شرکت ساماندهی مشاغل شهرداری در واکنش به این موضوع اعلام کرد ماموران متخلف را شهرداری شناسایی کرده و با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

تعداد بازدید : 20

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت برترین ها، تاریخ انتشار: 10تیر1402، کدخبر: 1327003، www.bartarinha.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین