پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۲۶۰
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران از ساماندهی ۱۵ گذر بحرانی شناسایی‌شده مربوط به سد معبر وانت‌بار‌ها در سطح پایتخت در اسفند ۱۴۰۲ برای مدیریت بار ترافیکی ایام نزدیک به نوروز خبر داد. همچنین در این نشست مشترک بیان گردید که با همکاری شهرداری‌های مناطق ۶ و ۱۱ و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران فضا‌های مناسبی در محدوده چهارراه ولیعصر (عج) برای فعالیت دستفروشان پیش‌بینی شده است. در جلسه مشترک مطرح شد که تقریبا در خردادماه ۱۴۰۲ نصب دوربین روی خودرو‌ها و البته نیرو‌های شرکت حریم‌بان و شهربان آغاز گردیده و با توجه به ابعاد این مساله باید مجوز‌های لازم را از دستگاه‌های امنیتی اخذ می‌کردیم و در نهایت در ماه‌های آذر و دی‌ماه مجوز‌های لازم اخذ شد.

شعارسال: مسعود رنجبریان، مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران عصر روز (سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲) در نشست خبری مشترک با سعید بیگی، مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهر تهران گفت: با همکاری شهرداری‌های مناطق ۶ و ۱۱ و شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران فضا‌های مناسبی در محدوده چهارراه ولیعصر (عج) برای فعالیت دستفروشان پیش‌بینی شده است.

ادعای ساماندهی سد معبر وانتی‌ها در ۱۵ گذر بحرانی تهران در اسفندماه ۱۴۰۲ و راه اندازی دو بازارچه برای دستفروشان چهار راه ولیعصر

وی افزود: دو بازارچه در ضلع جنوبی و ضلع شمالی چهارراه ولیعصر (عج) آماده شده است و ان‌شاءالله در ۱۰ روز آینده یعنی شروع سال آینده، دستفروشان به آن‌ها منتقل خواهند شد و در این محدوده‌ها ساماندهی خواهند شد.

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران با اشاره به نصب آزمایشی دوربین روی البسه برای نیرو‌های شرکت حریم‌بان در برخی مناطق پایتخت گفت: تقریبا در خردادماه امسال نصب دوربین روی خودرو‌ها و البته نیرو‌های شرکت حریم‌بان و شهربان آغاز شد و با توجه به ابعاد این مساله باید مجوز‌های لازم را از دستگاه‌های امنیتی اخذ می‌کردیم و در نهایت در ماه‌های آذر و دی‌ماه مجوز‌های لازم اخذ شد.

وی تاکید کرد: شهرداری تهران در حال حاضر تنها شهرداری در سطح کشور است که توانسته نصب دوربین روی البسه و خودرو‌های شرکت شهربان و حریم‌بان را انجام بدهد و در واقع در این فرآیند اصلی‌ترین کار ما فراهم کردن شرایط لازم برای اخذ این مجوز بود.

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران ادامه داد: در حال حاضر شیوه‌نامه‌های اولیه برای این طرح تهیه و در حال تکمیل شدن است و ان‌شاءالله در آینده نزدیک در فاز اجرا قرار خواهد گرفت.

رنجبریان با بیان اینکه از اوایل اسفندماه نصب دوربین بر روی البسه و خودرو‌های شرکت شهربان و حریم‌بان به صورت پایلوت در دو منطقه در قالب دو اکیپ عملیاتی شده است گفت: با وجود گذشت چند روز از زمان اجرای این طرح به صورت ویژه‌تر دنبال و پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به انجام تست‌های لازم در قالب طرح نصب دوربین بر روی البسه و خودرو‌های شرکت شهربان و حریم‌بان گفت: این موضوع به صورت آنلاین در چند نوبت تست شده است و مشکلی در فرآیند اجرا نداریم.

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران گفت: انشاءالله تا ۲۰ فروردین ماه این طرح به صورت پایلوت ادامه خواهد داشت و در واقع هر ۱۰ روز یک بار اطلاعات جمع‌آوری و در کارگروه مدنظر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

رنجبریان همچنین با اشاره به اجرای طرح نصب دوربین روی البسه و خودرو‌های شرکت شهربان و حریم‌بان به صورت کلی گفت: در حال حاضر اعتبار نصب این اقلام بر روی یک سوم اکیپ‌های شرکت شهربان و حریم‌بان تامین شده است و انشاءالله در ادامه بتوانیم تمام نیرو‌های شرکت شهربان و حریم‌بان و خودرو‌های آن‌ها را مجهز به دوربین‌های اشاره شده کنیم.

مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران همچنین از ساماندهی ۱۵ گذر بحرانی شناسایی‌شده مربوط به سد معبر وانت‌بار‌ها در سطح پایتخت در اسفند ۱۴۰۲ برای مدیریت بار ترافیکی ایام نزدیک به نوروز خبر داد و گفت: گل‌فروشان مکلف شده‌اند که در پنجشنبه و جمعه پایان سال در مکان‌هایی که برای آن‌ها تعبیه شده است، برای فعالیت خود حضور داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله موضوع ساماندهی گلفروشان در پنجشنبه و جمعه آخر سال در مسیر بهشت زهرا (س) با همکاری شهرداری منطقه ۱۹ و پلیس راهور انجام خواهد شد تا بتوانیم ترافیک ناشی از حضور گلفروشان را در این مسیرکاهش دهیم.

شعارسال با اندکی و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 22اسفند1402، کدخبر: 1459026، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین