پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۹۷۳۰
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵
چقدر باید مملکت بی در و پیکر تصور شود که یک مامور سد معبر متوهم و متوحش، به خودش اجازه بدهد با لودر وارد بازار هفتگی شده و ضمن تخریب اموال دستفروش ها باعث زخمی شدن تنی چند از مردم شود؟ برخی از منتقدین بحث گردن گیری دستور شفاهی مقامات مافوق را مطرح می کنند؟ فرضیه ای که اگر درست باشد، باید بر صورت بی غیرت و کثیف آن مقام مافوق تف انداخت و بر ذات بی همه چیزش مرگ خواست. لازم به توضیح است که وفق قانون ، برخورد منجر به ضرب و جرح توسط ماموران سد معبر شهرداری از هر نوع که باشد( نیروی استخدامی یا نیروی شرکتی)، قابلیت اقامه دعوی بر علیه شهرداری و شخص شهردار را دارد.

شعارسال: مهدی توکلی چهارشنبه شب در گفتگو با  رسانه افزود: این فرد یکی از کارکنان شهرداری بوده که با رفتار‌های خودسرانه مرتکب چنین رفتار ناشایستی شد و بنابراین این کارمند متخلف تعلیق و با دستور مقام‌های قضایی روانه بازداشتگاه شده است.

بازداشت مامور متخلف سد معبر شهرداری نور یا کارمند گردن گیر ناجی شهردار؟

این مسوول با محکوم کردن این نوع رفتار‌های خودسرانه از سوی یکی از کارکنان این نهاد خاطرنشان کرد: فرد متخلف هیچ نوع دستوری از سوی شهرداری نداشته و این رفتارش با صراحت باید گفت که خودسرانه بوده است.

شهردار نور با بیان آنکه کسبه‌های و دستفروشان بازار هفتگی همواره مورد تکریم و احترام مسوولان، مدیران شهری و اعضای شورا‌های اسلامی این شهر هستند، گفت: بنابراین برای عبرت آموزی فرد متخلف و اطلاع دستفروشان و کسبه مبنی بر آنکه این رفتار‌ها از نگاه مسوولان این شهر در هیچ شرائطی پسندیده نبوده بنابراین وضعیت شغلی کارمند خاطی و متخلف به دستور شهردار به صورت تعلیق در آمده است.

توکلی افزود: هم اینک پرونده قضایی در باره اتفاق امروز تشکیل شده و همه باید در برابر قانون تمکین کنند.

به گفته وی مدیر بازارچه هفتگی شهرداری به دلیل کوتاهی در انجام وظیفه عزل و راننده لودر بازداشت و پرونده به دستگاه قضا ارسال شد.

وی تاکید کرد: دستفروشان با حمایت شهرداری و به صورت کاملا قانونی در محل بازارچه هفتگی چهارشنبه بازار حضور دارند و شهرداری خود را مکلف به تامین امنیت دستفروشان می‌داند و شهرداری خودش را ملکف می‌داند آسیب‌های وارده به دستفروشان را جبران کند و تلاش می‌شود تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.

رسانه خبری از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان از قول فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نور در مورد اختلاف و درگیری میان تعدادی از ماموران سد معبر شهرداری با کسبه به علت برپایی بازار هفتگی در یکی از خیابان‌های‌ای شهر منتشر کرد.

طبق این گزارش، در این درگیری یکی از کسبه‌ها مصدوم و روانه بیمارستان شد و ماموران امنیتی و انتظامی حاضر در این درگیری پس از بررسی‌ها و تحقیقات به عمل آمده پی بردند اختلافات بر سرپایی بازار هفتگی در یکی از خیابان‌های این شهر با شهرداری بوده و به علت مقاومت کسبه و بازاریان در برپایی این بازار منجر به درگیری و نزاع شد و با حضور به موقع ماموران نیروی انتظامی این درگیری خاتمه پیدا کرد.

شهرستان نور در غرب استان مازندران و حدود ۱۲۱ هزار نفر جمعیت دارد.

تعداد بازدید : 20

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 31خرداد1402، کدخبر: 85147786، www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین