پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۳۹۶۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۰
بار‌ها و بار‌ها در خصوص خودسری و فعالیت‌های مجرمانه ماموران اجرائیات و سدمعبر در شهرداری‌های مختلف اطلاع رسانی کرده ایم. بار‌ها گفته ایم که عملکرد ناشایست و به ظاهر ساده این عوامل، پیامد‌های امنیتی و افزایش نارضایتی شهروندی دارد. این بار شاهد بروز مجدد این نوع رفتار‌های ناشایست در شهر خاش هستیم. منتظر دریافت و انعکاس توضیحات می‌باشیم.
شعار سال:نمی دانیم اسمش را چه بگذاریم . قانون شکنی ، اخاذی، دزدی ، باجگیری و ...؟ در کلیپ ادعا شده است که متاسفانه عوامل شهرداری خاش از دستفروش‌های محروم، در روز روشن و جلوی چشم مردم ، اخاذی می کنند. ورای تائید یا عدم تائید کلیپ ، منتظر توضیحات شهرداری خاش برای شفاف سازی موضوع هستیم .
 
تعداد بازدید : 57
 

اختصاصی پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
1
شهردار ها دارن تو این کشور باروح و روان مردم نسبت به انقلاب بازی میکنن همشون واقعا دارن ضد امنیت ملی رفتار میکنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
1
کدوم شهردار تو کدوم شهری در ایران جواب داده برای رفتار بدش که ایشون دومی باشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
0
1
شهرداری خاش بیاد در مورد این کلیپ توضیح بده؟ مسئولین فهمیدن در صورتی که جواب ندن فراموش میشه و اگر جواب بدن فراموش نمیشه
کارگر
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
0
0
حالا کاش از مردم می‌گرفتند میدادن به کارگرهایشان بدبختی اینه مردم مظلوم رو می‌گیرند یک دست فروش بدبختی که برای زنده ماندن زحمت میکشه و از اینطرف حقوق های کارگران زحمت کش شهرداری هم ۶ ماه عقب میفته و همیشه خدا کارگران شرمنده زن و بچه خود هستند. ولی خوب می‌برند و می‌خورند. درد رو به کی بگی کی گوش میکنه امام خمینی فرمود هر وقت احساس کردید دارید به مردم زور میگوئید بدانید دیکتاتور دارید میشوید رهبر انقلاب می‌فرمایند کول بر بلوچ رو نگرفتید اشکالی ندارد اونایی رو بگیرید که دارن کانتینر کانتینر دزدی می‌کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین