پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۱۷۲۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۱
۹ نفر از اعضای شورای شهر تهران به دلیل بی‌توجهی حناچی به طرح جامع حمایت از اقشار غیربرخوردار جامعه شهری و دستفروشان به وی تذکر دادند.

شعار سال:محمدجواد حق‌شناس عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورا در تذکری به حناچی درباره بی‌توجهی به طرح جامع حمایت از اقشار غیربرخوردار جامعه شهری و دستفروشان اظهار داشت: شورای شهر با رویکرد حمایت از اقشار غیربرخوردار جامعه شهری و دستفروشان طرح ساماندهی مشاغل سیار بی‌کانون را تصویب و ابلاغ کرد.
 
وی افزود: متأسفانه با گذشت سپری شدن دو سال از این مصوبه بسیار کارشناسی تا کنون نسبت به عملیاتی شدن آن اقدام صورت نگرفته است.
 
این عضو شورای شهر تهران خطاب به حناچی گفت: شورای شهر با رویکرد حمایت از اقشار غیربرخوردار مصوبه مربوطه را تصویب کرده ولی این موضوع توسط شهرداری مورد غفلت قرار گرفته است.
 
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: بی‌توجهی به این مصوبه در حالی است که شهرداری در اقدامی دیگر نسبت به ارائه لایحه طرح بهره‌برداری از پیاده‌راه‌های تهران با رویکرد عدم توجه به حقوق اقشار غیربرخورداری جامعه و بی‌توجهی به مبانی نظری کیفیت‌بخشی به پیاده راه‌ها اقدام کرده است.
 
وی گفت: از حناچی خواستاریم سریعا دستورات لازم را جهت عملیاتی شدن مصوبه ساماندهی مشاغل سیار و بی‌کانون در تهران صادر کند و موضوع ساماندهی پیاده راه‌ها را مورد توجه قرار دهد.
 
به غیر از محمدجواد حق‌شناس محسن هاشمی، احمد مسجدجامعی، محمد سالاری، محمد علیخانی، شهربانو امانی، زهرا نژادبهرام، حجت نظری و افشین حبیب‌زاده نیز تذکر مربوطه را به حناچی امضاء کردند.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسان راه دانا  ، تاریخ انتشار:   21دی  1399  ، کدخبر:1696653 ، www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
0
شهرداري تهران هم بعد از روي كار اومدن اصلاح طلب ها بدترين رويكرد هاي خودش رو به نمايش گذاشته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
0
طرح جامع حمايت از اقشا ضعيف در ايران مدت ها بود كه در انتظار بررسي بود هنوزم بهش بي توجهي ميشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین