پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۸۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۹
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: دست‌فروشان و دوره گردهایی که به تهران برای کار می آیند، از شهرستان مبدا ساماندهی می‌شوند.
شعار سال: عبدالرضا چراغعلی با اشاره به ساماندهی دستفروشان اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونا و سختی‌هایی که از این محل متوجه مردم ساکن در استان است، از ورود هر گونه دستفروش و دوره‌گرد ممانعت می‌شود.

وی افزود: با توجه به جاذبه‌هایی که پایتخت برای دستفروشی و دوره گردی دارد، افراد زیادی با نزدیک شدن به ایام عید برای دستفروشی و دوره گردی به تهران می‌آیند که باید ساماندهی شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران ادامه داد: با نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال و تاثیر این‌گونه اجتماعات بر شدت گرفتن روند ابتلا به بیماری کرونا و با توجه به اینکه اکثر این افراد که در مکان‌های شناخته شده مشغول به دست فروشی هستند و در شهر‌های اقماری سکونت دارند باید شناسایی شوند.

چراغعلی در مورد نوع اطلاع رسانی به این افراد گفت: ابتدا از طریق اطلاع رسانی گسترده و رسانه‌ها و همچنین به زودی در جلسه‌ای که با فرمانداران استان داریم، ساماندهی این گونه مشاغل را از شهر مبدا مورد بحث و بررسی قرار می‌دهیم تا بار این گونه تجمعات در استان سبک‌تر شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار:۲۶ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر:۱۰۳۸۸۲۷، www.ilna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
0
0
اميد داريم كه بتونيم در اين زمينه اين عزيزان رو دسته بندي و مرتب سازي كنيم و در مواقع لزوم حتي بهشون به شكل پروژه اي كار بديم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین