پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۶۷۰۶
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
شهردار اسبق هشتگرد با اشاره به فعالیت خود در ابتدای جوانی گفت: شاید تا به حال جایی نگفته باشم، اما بنده برای اینکه مستقل باشم و خودم مخارج تحصیلم را تأمین کنم برای مدتی بستنی فروشی کرده ام و با افتخار پشت فرمان تاکسی نیز نشسته ام.
شعار سال: امیر بهمنی پس از ۲۶ ماه فعالیت در شهرداری هشتگرد با اشاره به بخشی از گلایه‌های خود اظهار کرد: بنده مثل تمام فرزندانی که به پدرانشان احترام می‌گذارند برای پدرم احترام قائلم، اما من امیر بهمنی هستم و فارغ از نسبت خانوادگی ام با محمود بهمنی همیشه برای رسیدن به اهدافم تلاش کرده ام.

وی با بیان اینکه پدرم مخاف حضور من در شهرداری بود گفت: روزی که من هم مثل سایر گزینه‌های شهرداری هشتگرد سوابق و مدارک تحصیلی خود را تقدیم شورای اسلامی شهر کردم پدرم به شدت از این اقدام من آزرده شد و هیچ گونه سفارشی برای انتصاب بنده بعنوان شهردار هشتگرد نکرد.

شهردار سابق هشتگرد ادامه داد: متاسفانه تعدادی از فرزندانِ مسئولین با سوء استفاده‌های خود اعتماد مردم را از بین برده اند و امروز برخی اعتقاد دارند که فرزند هیچ مسئولی در این کشور حق رشد و پیشرفت ندارد و اگر این اتفاق رخ دهد به طور حتم از رانت پدرش استفاده کرده است.

بهمنی ضمن اشاره به سوابق تحصیلی خود تأکید کرد: این روز‌ها متأسفانه شرایط به گونه‌ای رقم خورده که عده‌ای مجدداٌ بحث عدم صلاحیت بنده برای شهرداری هشتگرد را پیش کشیده اند وبا بی انصافی توانایی‌های من را زیر سایه نام پدرم قرار می‌دهند.

فضا سیاسی شد و حاشیه‌ها دلسردم کرد

وی تصریح کرد: بنده با رتبه ۱۱۰ وارد دانشگاه تهران شدم و مدرک کارشناسی ارشدم را نیز در همان دانشگاه گرفتم و توانستم به نام خودم ثبت اختراع کنم. مسلط به ۳ زبان زنده دنیا هستم و خوشبختانه پدرم در موفقیت‌های علمی ام هیچ دخالتی نداشته بلکه خودم همواره بابت رسیدن به اهدافم تلاش کرده ام.

برای مدتی راننده تاکسی بودم

شهردار اسبق هشتگرد با اشاره به فعالیت خود در ابتدای جوانی گفت: شاید تا به حال جایی نگفته باشم، اما بنده برای اینکه مستقل باشم و خودم مخارج تحصیلم را تأمین کنم برای مدتی بستنی فروشی کرده ام و با افتخار پشت فرمان تاکسی نیز نشسته ام.

بهمنی گفت: وقتی بعد از تحمل این همه سختی و تلاش‌های فراوان صادقانه در شهرداری هشتگرد خدمت کرده ام و عده‌ای توانایی من را زیر سایه نام پدرم قرار می‌دهند و تهمت رانت خواری می‌زنند در حقیقت خستگی تمام این سال‌ها در بدنم می‌ماند.

وی با بیان اینکه "از هیچکس گله‌مند نیست" گفت: همیشه سعی کرده ام تا کار خودم را فارغ از سیاسی کاری انجام دهم و انتقادات را با آغوش باز می‌پذیرم، اما برخی تهمت‌ها خانواده ام را نیز آزرده خاطر کرد، اما به هرحال من از هیچ کس گله‌مند نیستم و همواره در درگاه الهی برای همه طلب بخشش و هدایت دارم.

لبخند رضایت مردم مهم‌ترین سرمایه زندگی ام است

شهردار سابق هشتگرد رضایت مردم را مهم‌ترین سرمایه زندگی خود دانست و اظهار کرد: از ابتدای فعالیتم در هشتگرد می‌دانستم که زیر ذره بین هستم و باید توانایی خودم را ثابت کنم از همین رو با حداکثر توان در مسیر تحقق اهداف حرکت کردم که در حقیقت اگر تعامل اعضای شورای اسلامی شهر، امام جمعه محترم، فرماندار و مسئولین استانی و شهرستانی نبود هیچ یک از این اهداف محقق نمی‌شد.

بهمنی ضمن اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی که در هشتگرد برگزار شد گفت: قصد ارائه گزارش عملکرد ندارم چراکه مستندات موجود است و مردم بخوبی در جریان اتفاقات هستند و برای نمونه جشنوارهفرهنگی را مثال می‌زنم که با حضور معاون رئیس جمهور و نمایندگانی از چندین استان کشور برگزار شد که در نوع خود در شهر هشتگرد بی سابقه بود.

وی تصریح کرد: با افتخار اعلام می‌کنم که در طول مدت دو سال و دو ماه فعالیت بنده در شهرداری هشتگرد اتفاقات خوبی نظیر احداث و بهره برداری از ساختمان مدیریت بحران، ساماندهی دستفروشان، جداسازی آب خام از آب شرب شهری و... رخ داد که منجر به رضایت مردم شد و از این بابت از تمام کارکنان شهرداری، اعضای شورا و تمام کسانی که برای این شهر زحمت کشیدند صمیمانه قدردانی می‌کنم.

شهردار سابق هشتگرد با بیان اینکه پیشرفت شهر مستلزم وجود همدلی است یادآور شد: بدون وجود همدلی و هم افزایی نمی‌توان هیچ گونه توسعه‌ای را شاهد بود و از ابتدای فعالیتم به اعضای شورا عرض کرده بودم که بنده هیچ گونه وابستگی به موقعیت و مقام ندارم و در صورت وجود کاستی‌ها خودم استعفا می‌دهم و اعتقاد دارم با سیاسی کاری و تخریب یکدیگر هیچ کاری پیش نخواهد رفت.

هشتگرد را به کانادا ترجیح دادم!

بهمنی با اشاره به پیشنهاد بسیاری از دوستانش مبنی بر مهاجرت وی به خارج از کشور گفت: بسیاری به من می‌گفتند که چرا مثل تعدادی از کسانی که پدرانشان مسئولیتی در این نظام دارند به خارج از کشور مهاجرت نمی‌کنی تا زندگی راحت‌تر و بی حاشیه تری داشته باشی یا چرا می‌خواهی در هشتگرد زیر سایه پدرت باشی، اما من در حقیقت تعصب خاصی نسبت به هشتگرد دارم چراکه اصالتا متعلق به شهرستان ساوجبلاغ هستم و نه تنها قصد مهاجرت به هیچ کجای دنیا را ندارم بلکه دوست دارم به استان و کشور خودم خدمت کنم.

وی ادامه داد: می‌دانستم که ماندن در ایران و خدمت کردن زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌تواند تهمت‌هایی نظیر بحث آقازادگی و رانت خواری به دنبال داشته باشد، اما با علم به این شرایط کار خودم را در هشتگرد آغاز کردم و روزی که با کارکنان شهرداری خداحافظی کردم اغلب ناراحت بودند و خوشبختانه در طول مدت ۲۴ ماه خدمتم در شهرداری هشتگرد لبخند رضایت را در چهره مردم دیدم و این ابراز رضایت یعنی اینکه با کمک تمامی همکارانم مدیر نسبتا موفقی بوده ام.

خالصانه در خدمت شهر خواهم بود

شهردار سابق هشتگرد ضمن آرزوی موفقیت برای شهردار کنونی این شهر گفت: صمیمانه برای آقای یگانه آرزوی موفقیت دارم و در حالی که ایشان مدیر حرفه‌ای است، اما خالصانه و بدون انتظار گرفتن حکم و کمترین تشویق در خدمت شهروندان خواهم بود و از هیچ گونه تعاملی با بدنه شهرداری دریغ نخواهم کرد.

بهمنی تصریح کرد: بنده در دوران مدیریتم سعی کردم تا بدون هیچ گونه ملاحظه و سیاسی کاری شایسته‌ترین و متخصص‌ترین افراد را در مناصب شهرداری انتخاب کنم و هرآنچه مورد پذیرش خانواده خودم بود برای کارکنان شهرداری نیز تهیه می‌کردم و خوشبختانه احترام متقابل به این عزیزان باعث شده بود که آن‌ها نیز با جان و دل برای شهر خود کار کنند.

وی گفت: شهردار جدید مدیری متخصص و توانمند است و بدون شک با حمایت مادی و معنوی کارکنان شهرداری می‌تواند روز‌های خوبی را در شهر هشتگرد سپری کند.

در دوران خدمت انگیزه خود را از دست ندادم

بهمنی به ارسال رزومه به شهرداری فردیس در اواخر سال قبل اشاره کرد و گفت: در حقیقت مرحله انتخاب شهردار فردیس در فاصله زمانی چندماه مانده به انتخابات مجلس انجام شد و برای اینکه در نزدیکی انتخابات برای پدرم شبهه‌ای مجدد ایجاد نشود که پسرش را شهردار کرده که برای انتخابات از او حمایت کند تصمیم گرفتم قید شهرداری هشتگرد را بزنم و به فردیس بروم.

وی تأکید کرد: در ۲ سال اخیر حتی برای لحظه‌ای از خدمت در هشتگرد دلسرد نشدم و انگیزه خودم را از دست ندادم و بحث شرکت در انتخابات شهرداریفردیس صرفا بخاطر انتخابات مجلس بود که بدون شبهه و در فضای سالمی انجام شود.

شهردار سابق هشتگرد با بیان اینکه حتی یک ریال برای انتخابات مجلس شورای اسلامی برای کسی هزینه نکرده است گفت: باتوجه به اینکه حساسیت روی من در شهرداری بالا بود حتی یک ریال هزینه تبلیغات هیچ کاندیدی در انتخابات نکرده ام.

برنامه خاصی برای آینده ندارم جز استراحت و ورزش!

وی ضمن توضیح در خصوص شایعات بوجود آمده مبنی بر انتصابش در فرمانداری یکی از شهرستان‌های البرز گفت: در حقیقت پیشنهاداتی در استان و خارج از استان شده، اما در حال حاضر از تمامی قضاوت‌های نابجا خسته هستم و می‌خواهم کمی در کنار خانواده باشم و به استراحت و ورزش بپردازم.

شهردار اسبق هشتگرد تصریح کرد: علاقه خاصی به میز و ریاست ندارم و اگر لازم باشد به تخصص خودم ادامه می‌دهم و معتقدم که هرکجا که با صداقت کار کنی خدا روزی اش را می‌رساند.

تمامِ ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان حامی نماینده جدید باشند

وی با ارزیابی از فضای انتخابات سال جاری و انتخاب علی حدادی بعنوان نماینده حوزه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان گفت: در ابتدا باید تأکید کنم که مردم در شرایط اقتصادی و رفاهی خوبی بسر نمی‌برند و برای باشکوه‌تر شدن انتخابات بعدی لازم است تا مسئولین کشوری با تلاش بیشتری جهت تحقق آرمان‌های انقلاب و بهبود معیشت مردم تلاش کنند.

شهردار سابق هشتگرد گفت: انتخابات سال جاری در فضای بسیار سالم و خوبی برگزار شد و بعنوان یک شهروند به دکتر حدادی تبریک می‌گویم و از تمامی مردم و مسئولین حوزه ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان درخواست دارم تا از ایشان حمایت کنند.

کارگران شهرداری در طول مدیریت بنده از کار و معیشت خود راضی بودند

بهمنی شیرین‌ترین خاطره دوران شهرداری را یادآور شد و گفت: قبل از احداث بازارچه حمایت از تولید هشتگرد از استاندار وقت تقاضا کردم تا کلنگ افتتاح آن را به زمین بکوبد و ایشان به بنده گفت اگر فکر می‌کنی این پروژه به سرانجام می‌رسد من کلنگ زنی کنم و مردم را امیدوار کنیم اگر نه که این کار را انجام نمی‌دهم.

وی تصریح کرد: بنده به آقای استاندار قول دادم که این بازارچه ظرف مدت ۱۴ ماه به بهره برداری خواهد رسید و به محض کوبیدن کلنگ توسط ایشان فعالیت عمرانی را بصورت تمام وقت شروع کردیم. بعد از گذشت نزدیک به ۴ ماه استاندار وقت از آنجا که انسان متعهد و پیگیری بود بصورت سر زده از این طرح بازدید بعمل آورد که به محض مشاهده پیشرفت فیزیکی کار که بخش اعظمی از آن پیش رفته بود دستور داد تا لوح تقدیری به بنده اهدا شود.

شهردار سابق هشتگرد در پایان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از خاطرات خوب بنده دریافت لوح تقدیر از دکتر شهبازی استاندار کنونی البرز است که بخاطر افتتاح ساختمان مدیریت بحران اهدا کرد، اما خرسندی اصلی ام از این است که کارگران شهرداری در طول مدیریت بنده از کار و معیشت خود راضی بودند و مردم نیز از پیشرفت شهر هشتگرد!
 
شعار سال, با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا,کد خبر: 1003130، تاریخ انتشار: 28 اردیبهشت 1399,www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین