پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۴۰۶
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳
بار‌ها توضیح دادیم که وفق قانون، به هیچ وجه شهرداری نمی‌تواند بار میوه، ابزار و وسایل افراد دستفروش را مصادره کند. شهرداری نمی‌تواند فرد را کتک بزند. دستفروش می‌تواند وفق قانون بر علیه شهرداری و شهردار شکایت کند. تا کی باید شاهد چنین صحنه‌هایی در پایتخت باشیم؟ آقای زاکانی، آقای چمران، چرا به اجرائیات تذکر نمی‌دهید؟ کافی است خودتان را جای فرد قرار دهید تا ببینید چه می‌کشد. اگر متخلف است، پلیس راهور می‌تواند فقط خودرو را جریمه نموده و یا به پارکینگ هدایت کند. مابقی موارد خودش قانون شکنی و ترویج خشونت و تعرض به حقوق شهروندی است. تا کی باید حقوق اساسی شهروندان زیر پا گذاشته شود و بدلیل جهل به حقوق عمومی و ناتوانی در دستیابی به قانون شاهد ضعیف کشی شان باشیم. منتظر مداخله موثر عزیزان هستیم.
شعار سال: نمی‌دانیم کجای تهران است. نمی‌دانیم مربوط به چه روزی است، از کانال تلگرامی رسانه مکتوبات برداشت کرده ایم. اما درد دارد. انتظام بخشی به شهر زمانی قابل پذیرش است که وفق قانون انجام شود.
کجای قانون می‌گوید که مامور شهرداری می‌توان مال طرف را مصادره کند؟ کدام قانون به مامور اجرائیات شهرداری اجازه می‌دهد که با دستفروش درگیر شده و زد و خورد کند؟ کجای قانون اجازه می‌دهد که کسی بغیر از پلیس بتواند خودروی فرد را توقیف نموده یا آن را براند؟ کجای قانون نوشته که فرد را می‌توان به زور وارد خودروی اجرائیات شهرداری نمود؟

آقای مهندس چمران، آقای دکتر زاکانی، به فرد آخرت خودتان باشید. شما راسا و رسما و قانونا مسئول هستید. باید جلوی این نوع برخورد‌های قانون شکنانه تاریخی در شهرداری گرفته شود. منتظریم عزیزان مدیریت شهری.
تعداد بازدید : 41

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین