پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۸۶۴
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
مصطفی شن‌توپ، رئیس مجلس ترکیه، در پاسخ به سوالی درباره درخواست سفیر اوکراین از ترکیه برای بستن تنگه‌هایش به روی ناو‌های روسیه اظهار داشت: مفاد پیمان مونترو بسیار واضح است. ترکیه مفاد این معاهده را تاکنون با قاطعیت دنبال کرده و از این پس نیز به‌طور دقیق رعایت خواهد کرد.
شعار سال: رئیس مجلس ترکیه اعلام کرد که آنکارا مفاد پیمان مونترو به‌طور دقیق رعایت می‌کند.

مصطفی شن‌توپ، رئیس مجلس ترکیه طی اظهاراتی در جمع خبرنگاران پس از جلسه‌ای با عنوان «آمبودزمان با اهالی تکیرداغ دیدار می‌کند» بر پایبندی دقیق ترکیه به تمام مفاد پیمان مونترو تاکید کرد.

وی در پاسخ به سوالی درباره درخواست سفیر اوکراین از ترکیه برای بستن تنگه‌هایش به روی ناو‌های روسیه اظهار داشت: مفاد پیمان مونترو بسیار واضح است. ترکیه مفاد این معاهده را تاکنون با قاطعیت دنبال کرده و از این پس نیز به‌طور دقیق رعایت خواهد کرد.

شن‌توپ تصریح کرد که روسیه و اوکراین قرارداد‌هایی دارند و باید اختلافات خود از طریق مذاکره و گفتگو در چارچوب این قرارداد‌ها حل کنند.

رئیس مجلس ترکیه متذکر شد: این وضعیت خطر تبدیل به مشکلی را به همراه دارد که می‌تواند نه تنها اوکراین و روسیه، بلکه کل اروپا و جهان به‌ویژه منطقه ما را تحت تاثیر قرار دهد. مقامات دو کشور را دعوت می‌کنیم تا زمینه مذاکره و گفتگو برای حل مسالمت‌آمیز مشکلات را ایجاد کنند.
 

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین