پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۷۳۹۰۶
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۹
سرپرست مدیریت بیمه‌های درمان، عمر و حادثه شرکت بیمه آرمان، اظهار کرد: دردنیا بیمه نامه‌ای به نام بیمه اعضای بدن وجود دارد واین بیمه نامه زیر مجموعه بیمه حوادث بوده که سال‌ها است که دردنیا رایج است.
شعار سال: "مسعود همتی گل سفیدی" گفت: برخی از افراد هنرمند مشهور هم از این نوع بیمه نامه استفاده می‌کنند هرچند که در این ۲۰ سال فعالیت در صنعت بیمه، تاکنون نشنیدم که کسی بابت بیمه اعضای بدن، خسارتی دریافت کرده باشد.

به تازگی شرکت بیمه تعاون، معده حمید سپیدنام معروف به مستر تیستر را بیمه کرده که با واکنش‌های مختلفی مواجه شده است.

همتی گل سفیدی ادامه داد: افراد زیادی در دنیا از این بیمه نامه استفاده کرده‌اند و شرکت‌های بیمه‌ای هم حق بیمه خوبی از آن‌ها می‌گیرند و معمولا هم به خسارت نمی‌خورند.

سرپرست مدیریت بیمه‌های درمان، عمر و حادثه شرکت بیمه آرمان، اذعان داشت که درایران افراد کمی از بیمه نامه اعضای بدن استفاده کرده‌اند، ولی به عنوان یک رشته بیمه‌ای می‌تواند برای شرکت‌های بیمه‌ای کمک کننده باشد.

همتی گل سفیدی، با اشاره به ریسک پایین این نوع بیمه نامه، گفت: اکچوئری این بیمه نامه کمی سخت است، ولی به دلیل ریسک پایین آن، چندان بد هم نیست و شرکت‌های بیمه‌ای می‌توانند به این حوزه ورود کنند.

وی، تصریح کرد: برخی از جراحان در خارج از کشور دست خود را بیمه می‌کنند و این بیمه نامه می‌تواند درآمد خوبی برای شرکت‌های بیمه‌ای باشد.

سرپرست مدیریت بیمه‌های درمان، عمر و حادثه شرکت بیمه آرمان، بابیان اینکه صنعت بیمه همیشه در زمینه نوآوری با احتیاط برخورد می‌کند، افزود: همین امرمنجر به ترس برخی از مدیران برای ایجاد نوآوری می‌شود، اما امید است که این حرکت شرکت بیمه تعاون راهی شود که شرکت‌های دیگری هم بتوانند از آن استفاده کنند.

گفته می‌شود که درآبان ماه سال ۱۳۹۵ شرکت بیمه ایران حنجره سالار عقیلی، خواننده موسیقی ایرانی را بیمه کرد.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از چابک آنلاین، تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر:chabokonline.com/۲۱۳۰۳
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین