پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۷۳۶۹۳
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳
آیا مجازیم برای تبلیغ بیمه از هر روشی استفاده کنیم. آیا بیمه مرکزی بیمه معده آقای حمید سپیدنام (اولین مستر تستر) ایران را تائید می‌کند؟ آیا این بیمه صرفا نوعی بیمه درمانی است یا مثل بیمه عضوی از بدن فلان خواننده زن فرنگی است؟ اگر این گونه باشد، ضرایب ریسک چگونه محاسبه شده؟ این نوع بیمه با فرهنگ ما سازگار است؟ اگر نه، چرا با ابهام گویی‌ها ایجاد شائبه می‌شود؟ منتظر دریافت توضیحات بیمه تعاون و بیمه مرکزی هستیم. در صورت عدم دریافت توضیحات، حق رسانه می‌دانیم که گزارش انتقادی خود را در صورت صلاحدید تهیه و منتشر کند.
شعار سال: کلیپی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است (بدون ذکر تاریخ دقیق) که در آن ادعا می‌شود معده آقای حمید سپیدنام (مستر تستر) توسط بیمه تعاون، بیمه شده است.

مطالعه کامنت‌ها و بازخورد‌های دریافتی، نشان می‌دهد که شائبه بیمه‌ای همانند بیمه عضوی از بدن یک خواننده زن فرنگی در اذهان وجود دارد. در بررسی دقیق تر، شاید بتوان به بیمه درمانی تکمیلی هم مرتبط دانست. اما وقتی مجری می‌گوید معده آقای فلانی بیمه می‌شود، به برداشت اول نزدیک‌تر است.
تعداد بازدید : 38

سوال اینجاست که یک بیمه مرتبط به بانک تخصصی دولتی، بر اساس کدام محاسبات ریسک اقدام به بیمه معده فلان شخص می‌کند؟ آیا رسالت بیمه تعاون این است؟ اگر بیمه درمانی مدنظر است، چرا اطلاعات اشتباه توسط مجری برنامه داده می‌شود و کسی هم توضیح تکمیلی نمی‌دهد؟

آیا بیمه مرکزی، تائید کننده این نوع فعالیت‌ها می‌باشد؟ منتظر دریافت توضیحات بیمه مرکزی و بیمه تعاون هستیم. در صورت کم توجهی در ارسال توضیحات شفاف کننده موضوع، رسانه حق خود می‌داند که در صورت صلاحدید، اقدام به پیگیری انتقادی موضوع و انعکاس مطالب برای خوانندگان و افکار عمومی کند.
 
تعداد بازدید : 20
بیمه مرکزی این نوع تبلیغات بیمه تعاون را تائید می‌کند؟
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین