پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۷۹۹۳۴
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵
اعضای هیات مدیره می‌توانند تا ۵ درصد سود خالصی هر سال را که به سهامداران پرداخت کرده اند را به عنوان پاداش اعضای هیات مدیره اختصاص دهند باید پرسید در ۴ سال گذشته این مبلغ چه میزان بوده است؟
شعار سال: بیش از ۵ ماه از دستور مهدی مسکنی معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص افزایش سهم بازار بیمه تعاون به ۲ الی ۳ درصد می‌گذرد.

در این خصوص می‌توان به ذکر نکات زیر اشاره کرد:

۱- باید از مدیر عامل و سایر مسئولان بیمه تعاون پرسید که برنامه شما برای محقق شدن این خواسته چیست؟ وچرا پس از گذشت ماه‌ها حتی از اعلام برنامه‌های بیمه تعاون برای افزایش سهم بازار خودداری می‌شود؟

۲- معاون تعاون وزارت کار درباره هویت بیمه تعاون گفته است: ' «تعاون» باید از نظر هویت بالاتر از هر شرکت بیمه‌ای باشد و برای تحقق این مهم، من به عنوان یار دوازدهم همپای شرکت تلاش خواهم کرد. هویت «تعاون» در این است که در بین مردم باشد و این مهم با توجه به اینکه شرکت بیمه تعاون در تمام رشته‌های بیمه‌ای فعالیت دارد، قابلیت تحقق دارد. 'باید پرسید شرکت در این خصوص چه اقداماتی را انجام داده است؟

۳- میزان مطالبات بیمه تعاون چقدر است؟

۴- وضعیت بیمه تعاون در بیمه زندگی و عمر در مقایسه با سایر شرکت‌های بیمه‌ای چگونه است؟

۵- آیا سنجش رضایت میزان رضایت بیمه شدگان در این بیمه تعاون انجام می‌شود؟ اگر پاسخ بله است چرا این آمار منتشر نمی‌شود؟

۶- نسبت هزینه‌های اداری به کل فروش در بیمه تعاون چه میزان است؟

۷- طبق اساسنامه شرکت بیمه تعاون، اعضای هیات مدیره می‌توانند تا ۵ درصد سود خالصی هر سال را که به سهامداران پرداخت کرده اند را به عنوان پاداش اعضای هیات مدیره اختصاص دهند باید پرسید در ۴ سال گذشته این مبلغ چه میزان بوده است؟
 
دستور معاون وزیر کار درباره بیمه تعاون اجرایی شد؟
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی عصر خبر، تاریخ انتشار:۲۹ خرداد ۱۴۰۱، کد خبر: ۲۱۳۲۲۲، www.asrkhabar.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین