پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۰۸۳
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۳
همزمان با اینکه انگلیس و متحدان، روسیه را به خاطر حمله به اوکراین با اعمال تحریم‌هایی مجازات کرده‌اند، وزیر امور خارجه انگلیس هشدار داد که تحریم علیه همه چیز و همه کس روی میز است.
شعار سال: لیز تراس، وزیر امور خارجه انگلیس در شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو گفت: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه مسئول تلفات غیرنظامی و فرار بیش از ۵۰۰ هزار تن از اوکراین است؛ آماری که به سرعت در حال افزایش است.

وی افزود: دستان پوتین به خون آلوده است نه تنها خون اوکراینی‌های بی‌گناه بلکه خون مردانی که آن‌ها را به سمت مرگ فرستاده است.

تراس گفت: ما از وزن جمعی‌مان که نیمی از اقتصاد جهان را تشکیل می‌دهیم، استفاده می‌کنیم تا تامین بودجه از ماشین جنگی پوتین را قطع کنیم و ما از طریق این تحریم‌ها، شدیدترین هزینه‌های اقتصادی را اعمال می‌کنیم و مردم عادی روسیه کم کم خود را در صف‌های بانکی خواهند یافت و شاهد افزایش نرخ بهره بانکی خواهند بود.

وی تصریح کرد: این پیامد‌ها تنها با ادامه این درگیری از نظر وسعت و شدت بیشتر خواهند شد. ما در تلاشیم تا دولت پوتین را با تنگ‌تر کردن اوضاع و شرایط بیشتر تحت فشار بگذاریم.

لیز تراس افزود: ما به دنبال بالاترین رده سران و نخبگان روسی هستیم و پوتین و همه کسانی که در تعرض او شریک هستند را هدف می‌گیریم. تحریم علیه همه چیز و همه کس روی میز است.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از ایسنا، تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر:isna.ir/۱۴۰۰۱۲۱۰۰۷۹۷۵
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین