پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۳۷۲
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶
با توجه به جمیع متغییر‌های منطقه‌ای و جهانی و همچنین شرایط خاص دولت آمریکا و شخص بایدن، تصور می‌شود که توافق پیش روی در هر شرایطی نمی‌تواند بعنوان توافق پایدار مورد توجه باشد. در چنین شرایطی لازم است که بشکل همزمان دو سناریوی بهره گیری از فرصت توافق پایدار و حفظ هوشیاری و احتیاط و تقویت زیر ساخت‌ها برای بازگشت‌های احتمالی به شرایط گذشته بدلیل موقت بودن توافقات، مدنظر باشد. اگر این دو سناریو بشکل همزمان دنباله گیری نشود، ضربه بعدی وارده به جمهوری اسلامی ایران، بشدت آسیب زا خواهد بود.
شعار سال: مسعود براتی در سخنرانی خود در دانشگاه تهران با موضوع آیا توافق خوب در مذاکرات هسته‌ای امکان پذیر است؟! بیان می‌دارد که، ما توافق خوب در دسترس نداریم به صورت واقعی. تقریبا همه اشتراک نظر دارند حتی همان غربگرا‌ها که این توافق، موقت خواهد بود.

نگران اصلی‌ام این است این همه انرژی که صرف شده و الان برای اصلاح جدی و مقاوم کردن اقتصاد شکل گرفته از بین برود؛ و اگر از بین برود حتما ضربه بعدی را شدیدتر خواهیم خورد.

تعداد بازدید : 3

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی افسران جنگ نرم
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین