پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۴۱۱
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۱
گویا در اواخر کار هستیم، ولی هزینه‌های سنگینی را داریم می‌پردازیم. وال استریت ژورنال در شماره امروز خود از موافقت آمریکا با مهر و موم شدن سانتریفوژ‌های پیشرفته در ایران گفته و اینکه قرار است محدودیت‌هایی برای تولید سانتریفیوژ در ایران اعمال شود و زیرساخت‌های اضافی در نطنز نیز حذف شده و هیچ تحقیق و توسعه جدید قابل توجهی در مورد سانتریفیوژ‌ها برای چند سال آینده وجود نداشته باشد. اگر این اخبار راست باشد، فقط می‌توان گفت که چه مظلوم است کشورم.
شعار سال: خبر می‌رسد که احتمالا در اواخر کار توافق هستیم، اما بر اساس برخی از اطلاعات دریافتی، هزینه‌های سنگینی را داریم می‌پردازیم. وال استریت ژورنال در شماره امروز خود مدعی موافقت آمریکا با مهر و موم شدن سانتریفوژ‌های پیشرفته در ایران شده و اینکه قرار است محدودیت‌هایی برای تولید سانتریفیوژ در ایران اعمال شود.

این رسانه مدعی شده است که توافق شده، زیرساخت‌های اضافی در نطنز حذف گردیده و هیچ تحقیق و توسعه جدید قابل توجهی در مورد سانتریفیوژ‌ها برای چند سال آینده در ایران، وجود نداشته باشد.
گویا جمهوری اسلامی ایران نیز خواستار متوقف شدن تحقیقات جاری آژانس در مورد دامنه نظامی فعالیت‌های هسته‌ای کشور شده، ولی این درخواست پذیرفته نشده و درخواست دوم ایران در خصوص خارج کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از تحریم‌ها نیز پاسخ روشنی دریافت نکرده است.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی مجمع فعالان اقتصادی
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین