پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۶۴۹
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۰
داود محمدی رئیس هیئت مدیره انجمن قیر ایران پس از برگزاری آخرین جلسه هیئت مدیره این انجمن در سالجاری اعلام کرد، به منظور ارتقاء علمی صنعت قیر و توسعه فعالیت‌های پژوهشی - صنعتی و فن آورانه علاوه بر انجام اقدامات اصولی و زیربنایی، اعضای هیئت مدیره انجمن تصمیم گرفتند ۱۸ تیرماه سالروز تاسیس انجمن قیر ایران را به عنوان روز صنعت قیر ایران نامگذاری کنند.
شعار سال: داود محمدی ارتقاء جایگاه صنعت قیر در کشور، هماهنگی و هم افزایی هر چه بیشتر میان فعالان این صنعت به منظور افزایش کارآمدی و همچنین پاسداشت خدمات کارگران، متخصصان و مدیران خدوم و گمنام این عرصه را از دیگر اهداف برگزاری روز صنعت قیر ایران بر شمرد.

وی خاطر نشان کرد؛ تنها مورد مشابه این موضوع در جهان مربوط به کشور بلژیک بوده که روز ۲۳ مارس را به عنوان روز جهانی قیر و آسفالت توسط انجمن قیر و آسفالت بلژیک اعلام نموده است و همه ساله در این تاریخ همایشی در شهر بروکسل برگزار می‌شود.

رئیس هیئت مدیره انجمن قیر ایران افزود، در نظر داریم در سال ۱۴۰۱ به مناسبت روز صنعت قیر ایران برنامه‌های متنوعی را با همکاری و مشارکت دست اندکاران این عرصه به ویژه دانشگاه‌ها و مراکز علمی فعال در این حوزه برگزار کنیم.

محمدی در ادامه افزود، برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر روز صنعت قیر ایران آماده دریافت نظرات و پیشنهادات دست اندرکاران و فعالان این صنعت در همه سطوح هستیم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد، در سال جدید با حمایت دولت خدمتگزار و مجلس انقلابی و همدلی و همراهی مدیران و کارشناسان و کارگران صنعت قیر ایران این صنعت نقش واقعی خود در تولید ملی، اشتغال زایی و ارزآوری برای کشور به نحو مطلوب ایفا نماید.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از نور نیوز، تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر: nournews.ir/۹۰۱۶۴
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین