پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۴۸۶۵
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
پروژه سپاری‌های غیر تخصصی، دارای ضعف نظارت، ارتباطی و رانت دار، بسیاری از سازه‌های عمرانی کشور را تهدید می‌کند و کسی هم پاسخگو نبوده و نیست. در نهایت هم پای حوادث غیر مترقبه نوشته می‌شود. در سیل‌های اخیر چه تعداد پل و چه میزان جاده را از دست داده ایم و چرا؟ مگر سیل‌های گذشته خوزستان و بالا زدن آب از روی پل‌های اهواز را یادمان رفته؟ پل‌های قدیمی معروف به پل‌های فلزی در شمال ایران را چی؟ چرا در سیل‌های اخیر، با ریزش و نابودی پل‌ها مواجه می‌شویم. آیا عیان‌تر از این باید فساد و اهمال را فریاد زد؟ چرا منافع ملی را صرف اهمال برخی مدیران کم تقوای، اهمال کار، غیر متعهد، منافق صفت، غیر متخصص، ارتباطی می‌کنیم؟ مگر کشور چقدر منابع برای هدر دادن دارد و تا به کی باید هدر بدهد؟
شعار سال: باران‌های سیل آسا و سیل‌های مرگبار سواحل شرقی استرالیا را درنوردیده و دست‌کم ۲۱ نفر را کشته و ده‌ها هزار نفر را مجبور به ترک کرده است.

فیلم‌های تایم‌لپس در ایالت کوئینزلند، نمایی هشداردهنده از میزان بالا آمدن آب در بخش‌هایی از ایالت را ارائه می‌کنند.

بارش بی‌سابقه باران هزاران خانه را زیر آب برده و شهر‌ها را در سراسر کوئینزلند و نیو ساوت ولز از جمله سیدنی و بریزبن زیر آب برده است.
 
تعداد بازدید : 1
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین