پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۳۸۶
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۹
در حالی که انتقادات زیاد و مختلفی نسبت به انتصابات اسدالله عباسی، استاندار گیلان از سوی گروه‌ها و جریانات سیاسی وارد آمده است، اما به نظر می‌رسد تصمیمات بحث برانگیز عباسی پایانی ندارد!
شعار سال: شنیده می‌شود قرار است در روز‌های آتی، حسین محمدیان، رفیق گرمابه و گلستان و مدیرکل دفتر فعلی استاندار گیلان، به معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان منصوب شود.

محمدیان پس از آن که به دلیل عدم تجربه و مدرک لازم، نتوانست در سازمان‌هایی همچون چای و بنادر و گمرک گیلان به صندلی مدیریتی دست یابد، این روز‌ها با روی کار آمدن اسدالله عباسی، فکر‌های بزرگتری در سر دارد.

حسین محمدیان، مدیر دفتر استاندار گیلان، که مهم‌ترین مسئولیتش در سال‌های گذشته، معاونت فرمانداری شهرستان‌های املش و سیاهکل بوده است، قرار است ظرف یکی دو روز آینده، با حفظ سمت، به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان نیز منصوب شود.

محمدیان در حالی قرار است تصدی یکی از مهم‌ترین معاونت‌های استانداری را برعهده بگیرد که نه اشراف لازم با این حوزه و قوانین اداری و مالی را دارد و نه تجربه کافی برای مدیریت این معاونت حساس در استانداری گیلان.

یکی از انتقادات مهمی که از اسدالله عباسی در انتصاباتش بیان می‌شود، به کار گیری نیرو‌هایی خارج از استانداری در سمت‌های مدیریتی است. انتصاباتی که به نظر می‌رسد بیش از آن که شایسته سالاری مدنظر باشد، همشهری و رفیق و یار بودن با شخص استاندار گیلان در اولویت است!

محمدیان که در زمان انتخابات مجلس نیز از مهم‌ترین حامیان عباسی بود، مطابق روال انتصابات عباسی، مزد این همراهی خود را با حکم مدیر دفتری استاندار گرفت و حکم معاونت توسعه و مدیریت منابع استانداری گیلان، تعلق خاطر ویژه عباسی به محمدیان را نمایان می‌سازد.

گفتنی است پیش از این، از گزینه‌های دیگری برای این معاونت نام برده می‌شد، اما به نظر می‌رسد حلقه مشاورین عباسی، نسخه دیگری برای او پیچیدند و در نهایت محمدیان خروجی این مشورت‌ها شد.
برخی‌ها معتقدند عدم ثبات در تصمیم گیری و انتصابات بعضا اشتباه عباسی در این مدت، نتیجه افراد پیرامون وی و مشاوره‌های غلط آنان بوده است.

نکته قابل توجه آن است که بلندپروازی‌های محمدیان به همین‌جا ختم نشده و شنیده‌ها حکایت از آن دارد که وی حتی سودای رسیدن به راس استانداری گیلان را دارد!

گفته می‌شود در صورتی که اسدالله عباسی، بار دیگر عزم ورود به مجلس شورای اسلامی پیدا کند، محمدیان با حمایت عباسی، مدعی تصاحب عنوان استاندار گیلان خواهد شد!

در حالی که شنیده می‌شود عجله و شتاب زیادی برای نهایی شدن این انتصاب تا قبل از پایان سال وجود دارد، باید دید که در روز‌های آینده، حکم معاونت محمدیان صادر خواهد شد یا آن که عباسی با تأمل و تفکر ببشتر، انتخابی دیگر خواهد داشت.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از گیل خبر، تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰، کد خبر: gilkhabar.ir/۴۷۸۲۰۲
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین