شعار سال:  طی حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، حجت الاسلام والمسلمین علی محمد عباسی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان به سمت رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان گیلان منصوب شد و طی مراسمی که امروز در تالار حکمت دانشگاه برگزار شد ضمن معارفه مسئول جدید دفاتر استانی، از تلاش‌های حجت الاسلام و المسلمین دکتر هادی بصیری مسئول پیشین دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان گیلان تقدیر به عمل آمد.

رئیس دانشگاه گیلان در این مراسم، دانشگاه را فضایی برای تبلور نخبگان جامعه دانست و افزود: آزاد اندیشی و گفتگو از لوازم پویایی این فضاست.

احمد رضی در ادامه با اشاره به شیوع کرونا در حدود دو سال اخیر افزود: با توجه به تغیر روش آموزش در همین مدت، دستاورد‌های جدیدی در بخش آموزش‌های الکترونیک بوجود آمد.

وی با بیان اینکه در زمینه پژوهش‌های علمی پیشرفت‌های خوبی داشته ایم گفت: باید فعالیت‌های فرهنگی ودینی وحس معنویت وگرایش بخدا وائمه معصومین را بین نسل جوان گسترش دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین میر احمدی معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور هم در این نشست با بیان اینکه تحول خواهی و توسعه فرهنگی نیازمند برنامه مدون است افزود: باید برای توسعه فرهنگ اسلامی گام‌های موثرتری برداشت.

حجت الاسلام والمسلمین علی محمد عباسی مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، علم را ابزاری برای رسیدن به سعادت بشری دانست و بر استفاده از ظرفیت دانشجویان برای ایجاد تحول در جامعه تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر هادی بصیری هم در این مراسم با اشاره به وظایف دشواری که در این نهاد وجود دارد گفت: ارتباط و تعامل مناسب با دانشجویان و اعضای هیأت علمی، ایجاد فضای گفتگو، نقد و دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی از مهمترین فعالیت‌های نهاد نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه هاست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دیار میرزا، تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۴۰۰، کد خبر: ۶۴۳۶۹۶، diyarmirza.ir