پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۶۶۳
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
بر اساس اخبار، شایعات، گزارشات انحرافی و بعضا تحلیل‌های کارشناسی دریافتی از منابع مختلف، منافع ملی ما در میدان نفتی آرش در معرض تعرض قرار گرفته است. با قید فوریت از وزیر نفت گزارش رسمی برای افکار عمومی و همچنین گزارش مدیریتی برای نهاد‌های تصمیم ساز و سیاستگذار نظیر مجلس، درخواست می‌گردد.
شعار سال: میدان گازی آرش از میدان‌های گازی ایران است، که در شمال خلیج فارس و در استان هرمزگان قرار دارد. میدان آرش در سال ۱۳۴۶ کشف و بهره برداری از آن در سال ١٣٩١ آغاز شد. این میدان گازی از میادین مشترک ایران، با کشور‌های کویت و عربستان می‌باشد. ذخیره در جای گاز میدان آرش ۲۰ تریلیون فوت مکعب و ذخیره نفت درجای این میدان نیز نزدیک به ۳۱۰ میلیون بشکه برآورد می‌شود. میدان گازی آرش از سوی دو کشور عربی میدان الدوره نامیده می‌شود.

اخیرا گزارشاتی در خصوص ورود مشترک کویت و عربستان برای بهره برداری از این میدان به گوش می‌رسد. دریافت اخبار از منابع گوناگون و عدم توان شهروندان به تفکیک و تشریح ابعاد موضوع، باعث ایجاد نوعی تشویش شده که با قید فوریت از وزیر نفت درخواست ارایه توضیحات داریم.
وزیر نفت در خصوص میدان گازی آرش توضیح دهد

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین