پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۹۲۵
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
گویا مدیریت، میدان بازی الاکلنگی است؟ باید از وزیر نفت پرسید که حفاری در میدان آرش، اولویت فعالیتی وزارتخانه است یا صرفا برای رو کم کنی انجام می‌شود؟ باید پرسید که به فرض انجام عملیات اکتشاف، برنامه اولویت داری برای سرمایه گذاری منجر به استخراج وجود دارد؟ آیا بهتر نیست که دو رویه دیپلماسی و حقوقی بشکل همزمان در پیش گرفته شود؟ منتظر دریافت توضیحات هستیم.
شعار سال:وزیر نفت از تکمیل مطالعات جامع میدان مشترک آرش با حفاری چاه اکتشافی و انجام لرزه‌نگاری خبر داد.
 
آقای جواد اوجی در حساب کاربری توییتر خود نوشت: "مطالعات جامع میدان مشترک آرش با حفاری چاه اکتشافی و انجام لرزه‌نگاری تکمیل شده و به زودی با نصب جکت (پایه)، عملیات حفاری در این میدان آغاز خواهد شد.

گرچه ما مایل به مذاکره و همکاری برای توسعه میادین مشترک هستیم اقدامات یک جانبه، مانع اجرای طرح مذکور نخواهد شد. "

میدان گازی آرش یک میدان مشترک بین کشور‌های ایران و کویت و عربستان سعودی است و بخش‌هایی از آن در محدوده آب‌های تحدید حدود نشده بین ایران و کویت قرار دارد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، کدخبر:۸۰۹۷۶۷۵، تاریخ انتشار:۸ فروردین ۱۴۰۱، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین