پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۷۶۸۶۰
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹
تبلیغات نجومی مسئله ایست که چندسال پیش سازمان بازرسی و برخی نهاد‌های نظارتی به آن ورود کردند و ریز هزینه‌های صورت گرفته و محل پرداختشان را مورد بررسی قرار دادند و در نهایت چند شرکت خصوصی وابسته به بخش دولتی مجبور به تعدیل این هزینه‌ها شدند.
شعار سال: اگرچه موضوع تبلیغات برای عقب نماندن از بازار رقابت و سهم جایگاه ویژه به واسطه بیشتر دیده شدن خدمات انجام شده ضرورتی انکار نشدنی در بین بنگاه‌های خصوصی و بعضاً دولتی است، اما کم و کیف چنین هزینه‌ای می‌تواند محل چکش کاری باشد. تبلیغات نجومی مسئله ایست که چندسال پیش سازمان بازرسی و برخی نهاد‌های نظارتی به آن ورود کردند و ریز هزینه‌های صورت گرفته و محل پرداختشان را مورد بررسی قرار دادند و در نهایت چند شرکت خصوصی وابسته به بخش دولتی مجبور به تعدیل این هزینه‌ها شدند. شرکت‌های فولادی اگرچه به دلیل حساسیت محصولاتشان نیازمند فرم خاصی از تبلیغات هستند، اما نباید از یاد برد که این بازار مانند بازار خودرو در کشور تقریباً انحصاری و در اختیار چند شرکت خاص است و در چنین شرایطی لزوم این هزینه‌هایی مورد سؤال خواهد بود.

بررسی‌ها نشان میدهد که یک شرکت فولادی در ۹ ماهه سال قبل بیش از ۱۴۵ میلیارد تومان برای تبلیغات هزینه کرده که با توجه به جایگاهی که در بازار در اختیار دارد این میران هزینه جای واکاوی خواهد داشت.

تبلیغات فوق نجومی یک شرکت فولادی + سند

نکته جالب توجه اینجاست که این مقدار معادل ۵۵ درصد هزینه حمل و نقل و انتقال در این شرکت است که برای کسی اهمیت حمل و نقل در شرکت‌های بزرگ پوشیده نیست.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی رصد روز، تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۱، کد خبر: ۷۷۴۹۶، www.rasaderooz.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین