پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
شهر کرمانشاه به عنوان یک کلانشهر با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر، هم چنان از بی نظمی در حوزه خدمات شهری و حقوق شهروندی در این حوزه رنج می برد.

شعار سال:

معلوم نیست تا به کی این مردم باید تاوان بی تفاوتی مدیران را پس بدهند. البته ناگفته پیداست بخش اعظمی از همین مشکلات برگرفته از رفتارهای خود مردم کرمانشاه می باشد که نسبت به اتفاقات پیرامون خود بی تفاوت هستند و طبیعی است که مسئولین هم از دل همین مردم برخواسته اند و هم مانند این ها فکر می کنند .

مردم کرمانشاه متاسفانه به دنبال ابتدایی ترین خواسته های خود هم نیستند چه برسد به این که خواستار تحول اساسی در حوزه های مختلف باشند.

عکسی که مشاهده می کنید مربوط به خیابان های دور افتاده کرمانشاه نیست ، بلکه متعلق به پر ترددترین خیابان کرمانشاه (آیت ا.. کاشانی) است که این چنین با زباله های انباشته شده مواجه شده و معلوم نیست که چه کسی باید بیاید و به این مدیران بفهماند که بابا این آشغالها هزار و یک جور مریضی به دنبال دارد و اگر یک توریست هم از کنار آن رد بشود به نظر شما در مورد کرمانشاه و مردم و مسئولینش چه برداشتی خواهد داشت؟!

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه تحلیلی خبری تازه ها آنلاین، تاریخ انتشار 19 آبان 1395، کد مطلب: 1281: www.tazehaonline.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
0
پس شماها چرا هستین ؟ کی باید به مشکلات مردم رسیدگیی کنه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین