پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۷۸۲۹۸
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
محمد رضا نمازی مدیرعامل سابق “به پرداخت ملت” بعنوان مدیرعامل جدید فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه معرفی شد. پیش از این رسول محمدی این مسوولیت را برعهده داشت که پس از چهار سال بنا به تشخیص هیات مدیره این فروشگاه دکتر محمدرضا نمازی جایگزین وی شد.
شعار سال: عصر دیروز طی مراسمی‌هیات مدیره رفاه ضمن تقدیر و تشکر از دکتر محمدی بابت زحمات بی بدیل و توسعه قابل قبول این مجموعه طی ۴ سال گذشته، وی را تودیع و دکتر محمدرضا نمازی را بعنوان مدیرعامل جدید فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه معارفه کرد.
 
انتصاب محمدرضا نمازی به مدیرعاملی فروشگاه رفاه

شایان ذکر است فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه قریب به ۱۵۰۰ شعبه در سراسر کشور دارد بطوری که ۳۱ استان و بسیاری از شهرستان‌های کشور شاهد حضور شعب رفاه هستند.

همچنین این مجموعه طی ۵ سال اخیر پرسنل خود را از حدود ۲۰۰۰ نفر به ۱۵۰۰۰ نفر افزایش داده است.
 
انتصاب محمدرضا نمازی به مدیرعاملی فروشگاه رفاه
این‌فروشگاه با دارا بودن بیش از ۲۵۰۰ تامین کننده در سراسر کشور امروز به یک سازمان اقصادی بزرگ و رو به جلو تبدیل شده که از این پس اقای محمدرضا نمازی سکان این کشتی را بعهده خواهد داشت.
 
انتصاب محمدرضا نمازی به مدیرعاملی فروشگاه رفاه

شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت فروشگاه زنجیره‌ای رفاه، تاریخ انتشار:۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، کد خبر:، refah.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین