پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۹۴۱۹۶
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
در هفته گذشته شاهد اعتصاب و تجمع پرسنل دفتری مرکزی تهران فروشگاه رفاه بوده ایم. موضوعی که مورد توجه خاص رسانه‌های معاند هم قرار گرفت. بر اساس گزارش‌های منتشر شده؛ این اعتصاب و تجمع در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق همچنین طبق تصمیم گرفته شده در خصوص، اختصاص بن به جای عیدی، انجام شده است. روایت می‌شود اجناس فروشگاه رفاه، نیز بسیار محدود شده است. موضوع درون سازمانی که شاید برای پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، چندان در اولویت انعکاس خبری نبوده است. اما این مسئله باعث سرباز کردن و تمرکز توجه بر موضوعی مهمتر تحت عنوان بن‌های خرید کالا از فروشگاه رفاه و شهروند شده داست. انتظار می‌رود که وزارت اطلاعات، دادستانی، سازمان بازرسی کل کشور، وزارت اقتصاد و دارایی، با نگاهی فسادیاب به این موضوع ورود کنند. حجم بن ارایه شده به شهرداری ها، سازمان بهزیستی، کمیته امداد، ارگان‌های دولتی دیگر، توسط این دو فروشگاه با مدت زمان خرید عموما دو ساله، چقدر است؟ آیا در زمان خرید بن حمایتی، این فروشگاه‌ها سربار خاصی را به مدیران سازمان‌ها به هر عنوان خاص (تخفیف، رشوه، بالاسری، حق تاخیر در خرید کالا و پرداخت نقد و.) می‌دهند؟ باند‌های خرید و فروش این بن‌ها (تا چند وقت پیش بشکلی رسوا در پارکینگ فروشگاه شهروند میدان آرژانتین حضور داشتند) را چه کسانی راهبری می‌کنند؟ سلام بر بن خرید در فروشگاه رفاه و شهروند. سلام بر مدیران چند دوره قبل سازمان بهزیستی کل کشور با خرید شش میلیارد تومانی. سلام بر حقوق مستضعفین.

شعارسال: صبح امروز کارکنان معترض فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه مقابل ساختمان مرکزی این فروشگاه در تهران تجمع کردند.

اعتصاب و تجمع پرسنل دفتری مرکزی تهران فروشگاه رفاه + کدام نهاد ناظر بن های رد و بدل شده در رفاه و شهروند بوده و بازار چه کسانی سکه است؟!

گفته می‌شود دلیل این تجمع اعتراض کارمندان به حقوق‌های معوق، عدم واریز حق بیمه و عدم پرداخت عیدی کارکنان این فروشگاه زنجیره‌ای است.

تمهید فروشگاه رفاه مبنی بر پرداخت ۸۰ درصد عیدی کارمندان در قالب بن کارت محل اعتراض کارکنان است چراکه حال حاضر اجناس قفسه‌های این فروشگاه به حد کافی پاسخگوی مراجعان نیست چه رسد به اینکه کارکنان نیز بخواهند از آن بهره‌مند شوند.

بنا بر این گزارش، در شرایط اقتصادی فعلی دغدغه بسیاری کارمندان تامین هزینه‌های جاری خانوار‌ها از جمله اجاره خانه، پرداخت اقساط و بدهی‌ها و سایر هزینه‌هایی است که با بن کارت قابل حل نیست.

گفتنی است فروشگاه رفاه در حوزه تعدیل نیرو و پرداخت حقوق کارکنان در گذشته نیز با چالش‌های جدی مواجه بوده است.

تعداد بازدید : 17

مسئله اعتراض کارکنان فروشگاه رفاه به بحث عیدی و بیمه، باعث سرباز کردن و تمرکز توجه بر موضوعی مهمتر تحت عنوان بن‌های خرید کالا از فروشگاه رفاه و شهروند شده داست. انتظار می‌رود که وزارت اطلاعات، دادستانی، سازمان بازرسی کل کشور، وزارت اقتصاد و دارایی، با نگاهی فسادیاب به این موضوع ورود کنند. حجم بن ارایه شده به شهرداری ها، سازمان بهزیستی، کمیته امداد، ارگان‌های دولتی دیگر، توسط این دو فروشگاه با مدت زمان خرید عموما دو ساله، چقدر است؟ آیا در زمان خرید بن حمایتی، این فروشگاه‌ها سربار خاصی را به مدیران سازمان‌ها به هر عنوان خاص (تخفیف، رشوه، بالاسری، حق تاخیر در خرید کالا و پرداخت نقد و.) می‌دهند؟ باند‌های خرید و فروش این بن‌ها (تا چند وقت پیش بشکلی رسوا در پارکینگ فروشگاه شهروند میدان آرژانتین حضور داشتند) را چه کسانی راهبری می‌کنند؟ سلام بر بن خرید در فروشگاه رفاه و شهروند. سلام بر مدیران چند دوره قبل سازمان بهزیستی کل کشور با خرید شش میلیارد تومانی. سلام بر حقوق مستضعفین.
کار بجایی رسیده است که این بن کارت‌ها در دیوار هم مورد خرید و فروش قرار می‌گیرند. نقد خریداری می‌شوند و با کسر حاشیه سود باخرید می‌گردند. بنظر شما، این حوزه نمی‌تواند جاذبه کافی برای فساد مالی داشته باشد؟

اعتصاب و تجمع پرسنل دفتری مرکزی تهران فروشگاه رفاه + کدام نهاد ناظر بن های رد و بدل شده در رفاه و شهروند بوده و بازار چه کسانی سکه است؟!

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین