پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۷۸۵۲۹
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۸
کانال تلگرامی روزنامه فرهیختگان مدعی شده است که بر اساس مدارکی که به دست این رسانه رسیده، در حال حاضر حداقل ۵۴ نفر از اعضای هیأت نمایندگان اتاق‌های کشور فاقد کارت بازرگانی یا عضویت معتبر هستند. این بدین معنی است که درحال حاضر مصوبات هیئت‌نمایندگان فاقد مشروعیت قانونی بوده و اعضای فاقد کارت باید از هیأت نمایندگان اتاق برکنار شوند.

شعار سال: براساس قوانین اتاق بازرگانی، از میان دارندگان کارت بازرگانی و عضویت هر ۴ سال یک بار افرادی به عنوان هیأت نمایندگان اتاق‌های استانی و اتاق ایران انتخاب می‌شوند. با این وجود بر اساس مدارکی که به دست «فرهیختگان» رسیده، در حال حاضر حداقل ۵۴ نفر از اعضای هیأت نمایندگان اتاق‌های کشور فاقد کارت بازرگانی یا عضویت معتبر هستند. این بدین معنی است که درحال حاضر مصوبات هیئت‌نمایندگان فاقد مشروعیت قانونی بوده و اعضای فاقد کارت باید از هیأت نمایندگان اتاق برکنار شوند.
۵۴ عضو هیأت نمایندگان فاقد کارت معتبر!
لازم به ذکر است؛ هیأت نمایندگان یکی از رکن‌های اصلی اتاق بازرگانی بوده که وظایفی همچون انتخاب اعضای هیأت رئیسه، بررسی و تصویب بودجه اتاق و تفریغ بودجه، بررسی و اظهارنظر نسبت به گزارشات و پیشنهادات کمیسیون‌ها و سایر واحد‌های اتاق و اتخاذ تصمیم نسبت به آن‌ها در محدوده اختیارات محوله، را بر عهده دارد.

 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی روزنامه فرهیختگان
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین